megs
- Supergraver
Antw: megs
Rene toch, kan je het weer niet laten
Dat wordt de komende weken weer een volle mailbox
LOL
Groeten uit Norge!
Martijn

Groeten uit Norge!
Martijn
- pleistoceenlover
Antw: megs
Ik wordt weer eens verwend hier!!!
Ik heb u een mailtje gestuurd.
Gr,
Sacha
Ik heb u een mailtje gestuurd.
Gr,
Sacha
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
- Paralititan
Antw: Antw: megs
Ik zal een paar foto\'s plaatsen in het determinatieforum. Ik denk trouwens niet dat het van een Carcharodontosaurus is. Hij is niet driehoekig genoeg. Lijkt mij eigenlijk meer een Spino.masteroffossiles schreef:
@paralititan : ja dat klopt, dat is versteend leven in drouwen: http://www.versteendleven.nl/
en mss dat als je een foto plaatst iemand kan zeggen of het een allosaurus of niet ( hoogstwaarschijnlijk niet want die kwamen niet voor in afrika is wss charcharodontosaurus maar een foto moet uitsluitsel geven)
gr
sander
En als het blijkt dat het een Spino is, zal ik voortaan maar niet al te veel kopen bij Versteend Leven in Drouwen, en dat raad ik iedereen hier dan aan.
Groeten René
- sharkteethrene
Antw: Antw: megs
Ha Martijn,Supergraver schreef:
Rene toch, kan je het weer niet latenDat wordt de komende weken weer een volle mailbox
LOL
Groeten uit Norge!
Martijn
Ik kon het weer niet laten,lol.
Mocht de vraag voor een 6\"meg komen,dan ben ik op vakantie in noorwegen voor het \"visseizoen\" (dit onderbouw je dan natuurlijk?,haha)
Groetjes,
Rene.
[Bewerkt door sharkteethrene op 20-05-2008 om 00:09 NL]
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!