Schaduwlezer

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
mike
Antw: Schaduwlezer

Bericht door mike » 24 mei 2008, 13:32

???
.. lid worden is dus de boodschap ? \'t ledenaantal van fossiel.net zal spectaculair de hoogte in gaan ... en lost dit wat op .. noppes ..

grtn,mike

masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times

Bericht door masteroffossiles » 24 mei 2008, 16:37

nou aangezien schaduw lezers nooit of zeer weinig zeggen als ze zijn ingelogd, kan je ze makkelijk ontdekken en van het forum trappen )als het alleen toegangkelijk word voor leden) toch???

erik m
Been thanked: 1 time

Bericht door erik m » 24 mei 2008, 18:47

Dus als er een tijdje jou niks aanspreekt en je word er afgetrapt omdat je nergens op antwoordt zou je dat niet erg vinden?
Lijkt mij geen goed idee omdat er bij elke club mensen zitten die veel doen en mensen die minder doen.

Groeten Erik

E.J.

masteroffossiles
Has thanked: 27 times
Been thanked: 9 times

Bericht door masteroffossiles » 24 mei 2008, 19:24

ja sorry,
ik bedoelde dat de meeste schaduwlezers als ze dan inloggen maar 2 berichten of 1 hebben staan, en dan nooit meer iets zeggen
die kunnen dan dr afgetrapt worden lijkt mij.

Bram
Antw: Antw: Schaduwlezer

Bericht door Bram » 24 mei 2008, 19:28

erik m schreef:
Dus als er een tijdje jou niks aanspreekt en je word er afgetrapt omdat je nergens op antwoordt zou je dat niet erg vinden?
Lijkt mij geen goed idee omdat er bij elke club mensen zitten die veel doen en mensen die minder doen.
Helemaal mee eens, zo word je eigenlijk \"verplicht\" om af en toe is een onzinnig bericht te plaatsen.
Hovaderm (en anderen) schreven:
Pas als ik mij in een zekere discussie geroepen voel om iets bij te dragen; dan pas log ik in en ben ik dus onderdeel van het forum.
Ook ik log pas in als ik iets nuttigs kan plaatsen en dat is niet erg vaak. Dus ik ben in zekere zin in de meeste gevallen ook een \"schaduwlezer\".

Het forum alleen toegankelijk maken voor leden zal inderdaad waarschijnlijk tot gevolg hebben dat het ledenaantal gewoon heel erg stijgt. En dit lost dan ook weer niks op.

Hoe je dit probleem dan wel kan oplossen is een hele goede vraag, ik zou het antwoord eigenlijk ook niet zomaar weten.

Groeten Bram.

Bram

Bericht door Bram » 24 mei 2008, 19:29

masteroffossiles schreef:
ja sorry,
ik bedoelde dat de meeste schaduwlezers als ze dan inloggen maar 2 berichten of 1 hebben staan, en dan nooit meer iets zeggen
die kunnen dan dr afgetrapt worden lijkt mij.
Dat is toch pas nog gedaan? Dat is inderdaad wel een goed idee.

Groeten Bram.

franky
Been thanked: 12 times

Bericht door franky » 24 mei 2008, 19:35

Zoals ik al in andere discussies heb aangegeven, denk ik dat de beste oplossing is om gewoon zeer voorzichtig te zijn met het noemen van exate vindplaats informatie.
Die kun je nog altijd via de mail geven als je dat wil.Het forum alleen voor leden lijkt me niet reeel, want hoe krijg je er nieuwe leden bij als je eerst lid moet worden om de site te kunnen bezoeken. (ikzelf bv. zal wanneer ik een site wil bekijken en er wordt al meteen om een inlogcode gevraagt snel pleite zijn).
Bovendien vind ik dat het forum gewoon openbaar en voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Schaduwlezers hou je toch, als het moet worden ze gewoon lid(stelt niets voor).

En ja Hogst, het is nodig dat we iets doen.
De vindplaats in de Antwerp-aria is voorlopig al tot september en misschien zelfs wel voor altijd verpest, mede doordat er op deze site te veel info over de exacte locatie vermeld was.

groeten van de brabantse bende

Supergraver

Bericht door Supergraver » 24 mei 2008, 20:43

Tjonge jonge, sommige mensen drijven de boel hier tot het onzinnige door. In plaats van dat jullie denken aan een oplossing, gaan jullie een beetje zielig lopen doen, omdat je zelf aangeeft dat je jezelf als een schaduwlezer beschouwd, en daarmee je meteen aangesproken voelt op de negativiteit rond deze kreet. Waar hadden we het ook al weer over, oja het vindplaatsen misbruik, weet u nog??? Ik vind het zeer irritant dat er zoveel mensen zijn die alleen maar in problemen denken ipv in oplossingen!
Er zijn weet ik hoeveel ideeen naar voren gebracht om vindplaatsmisbruikers aan te pakken. Maar neeeee, je moet mensen niet aan de schandpaal nagelen hoor als ze de boel verpesten voor iedereen. Gevolg: binnen 5 jaar 50% minder vindplaatsen.
Niks vindplaatsen openbaar, alleen aan de mensen die ik ken, of waarvan ik denk dat ze het waard zijn.

En zoek het verder allemaal maar lekker effe uit, ik heb m\'n plan wel getrokken.
Oja en dat noemen ze MIJ een muggeszifter ;)

Groeten uit Norge!

Martijn

[Bewerkt door Supergraver op 24-05-2008 om 19:47 NL]

mike

Bericht door mike » 24 mei 2008, 21:31

Supergraver schreef:

... Niks vindplaatsen openbaar, alleen aan de mensen die ik ken, of waarvan ik denk dat ze het waard zijn ... .

Groeten uit Norge!

Martijn

[Bewerkt door Supergraver op 24-05-2008 om 19:47 NL]
Da\'s gesproken sè !! Volledig mee eens ... ik behoor dan ook tot de 15% stemmers ... ;)

grtn,mike

Lanselot

Bericht door Lanselot » 24 mei 2008, 22:45

Supergraver schreef:
Oja en dat noemen ze MIJ een muggeszifter ;)
klopt, en ook een kale Nedernoor die zijn ruilcontacten leegzuigt en die niet een UA3 oxy van een UA2 kan onderscheiden.

Maar verder ben je wel ok.

Gesloten