Schaduwlezer

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Frisian-old-age
Antw: Schaduwlezer

Bericht door Frisian-old-age » 26 mei 2008, 09:00

Wie heeft zo diep gegraven en daarbij mijn internetkabel doorgehakt?
Gisteravond plots helemaal geen fossielnet meer.

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Hoplites

Bericht door Hoplites » 26 mei 2008, 09:24

bij mij ook....

Marietta

Robii
Contacteer:

Bericht door Robii » 26 mei 2008, 09:54

waarom kan iemand niet gewoon ingelogd blijven?

http://www.freewebs.com/robbysfossilsite/

franky
Been thanked: 12 times

Bericht door franky » 26 mei 2008, 12:37

@Robert,

Ja sorry hoor dat we je niet gemailt hebben,
maar het eilandje was te klein voor zoveel mensen en je weet dat je er als de kippen bij moet zijn, want het is zo op.

Maar treur niet, er liggen daar nog een stuk of wat eilandjes en als die op zijn gaan we gewoon aan de duitse kant verder.

En wat nou beschermd natuurgebied, over enkele jaren verdwijnt toch alles onder de zeespiegel met de opwarming van de aarde en zo. Het is dus gewoon geoorloofd wat wij daar doen. Alles wat we laten zitten is verloren.

Die internetkabel heeft Paul geraakt, hij wou per ce doorgraven tot op het maastrichtien. :):)

groeten van de brabantse bende

trilobietje
Antw: Antw: Schaduwlezer

Bericht door trilobietje » 26 mei 2008, 13:42

frisian-old-age schreef:
Wie heeft zo diep gegraven en daarbij mijn internetkabel doorgehakt?
Gisteravond plots helemaal geen fossielnet meer.
:-)

die is goed !

wie niet zoekt, niet vindt

Fossielenzoeker
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Bericht door Fossielenzoeker » 26 mei 2008, 15:42

franky schreef:
@Robert,
Ja sorry hoor dat we je niet gemailt hebben,
maar het eilandje was te klein voor zoveel mensen en je weet dat je er als de kippen bij moet zijn, want het is zo op.
Maar treur niet, er liggen daar nog een stuk of wat eilandjes en als die op zijn gaan we gewoon aan de duitse kant verder.
En wat nou beschermd natuurgebied, over enkele jaren verdwijnt toch alles onder de zeespiegel met de opwarming van de aarde en zo. Het is dus gewoon geoorloofd wat wij daar doen. Alles wat we laten zitten is verloren.
Die internetkabel heeft Paul geraakt, hij wou per ce doorgraven tot op het maastrichtien. :):)
Ach wat...!
Ik heb wel in de gaten dat jij niks anders bent dan ik. Als het om fossielen gaat moet je éérst aan jezelf denken en \"pakken wat je pakken kan\". Mischien kunnen we deze kreet verheffen tot het credo van de schaduwlezer 8)

Robert Mensink

Paralititan

Bericht door Paralititan » 26 mei 2008, 20:09

franky schreef:
@Robert,

Dat valt nou ook wel weer mee, denk ik. (en hoop ik :p ) Ik denk dat als er echt iets aan gedaan wordt de klimaatsverandering nog wel wat teruggedrongen kan worden.

Lanselot
Antw: Antw: Antw: Schaduwlezer

Bericht door Lanselot » 26 mei 2008, 20:53

Paralititan schreef:
franky schreef:
@Robert,

Ik denk dat als er echt iets aan gedaan wordt de klimaatsverandering nog wel wat teruggedrongen kan worden.
Daarom ben ik gestopt met roken. Kan ik nog een weekje langer in de Wadden area doorzoeken voordat de boel overstroomd. Ik moet er niet aan denken. Ben je lekker aan het zoeken, drijf je de volgende dag in een Noorse fjord of voor de kust van Blankenberge. Daar is geen fossiel te vinden. Verschrikkelijk vooruitzicht allemaal. Je blijft natuurlijk afhankelijk van al die gravers die momenteel de duinen uitzeven. Die gasten ondermijnen de boel helemaal.

Lanselot

Bericht door Lanselot » 26 mei 2008, 20:56

Afbeelding

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vandaag ook een behoorlijk gat heb gegraven.

Het kan zijn dat Friesland vandaag ook zonder gas zit. Sorry Age. Ik neem aan dat jullie genoeg Methaangas hebben met al die koeien. Nou, sterkte.

digging for it
Contacteer:

Bericht door digging for it » 26 mei 2008, 21:11

Afbeelding

Hoi Allemaal

Zal dan ook maar meteen even vertellen waar ik schuldig aan ben geweest. Zie hier de reden waarom ik niet meer welkom ben in Zuid Afrika. Had gehoord dat men hier fossielen van mensachtigen kan vinden! En ja als ik eenmaal aan het graven ben, ben ik ook niet meer te houden. Geloof dat ze er nu een toeristen atractie van gemaakt hebben en het \"The Big Hole\" noemen.

Greets Patrick

Gesloten