Nieuw op het Forum
Nieuw op het Forum
Hallo Allemaal!
Ik ben Sander,18 jaar en ook nieuw op het forum net zoals sluyk, ik zou het erg leuk vinden als iemand mij een keer mee zou willen nemen om een keer fossielen te gaan zoeken. Ik heb er zelf nog weinig ervaring mee en zou welleens willen zien hoe jullie het doen.
Mvg,
Sander
[Bewerkt door webmaster op 21-06-2011 om 17:07 NL]
Ik ben Sander,18 jaar en ook nieuw op het forum net zoals sluyk, ik zou het erg leuk vinden als iemand mij een keer mee zou willen nemen om een keer fossielen te gaan zoeken. Ik heb er zelf nog weinig ervaring mee en zou welleens willen zien hoe jullie het doen.
Mvg,
Sander
[Bewerkt door webmaster op 21-06-2011 om 17:07 NL]
Fossielen zijn vet!
Antw: Nieuw op het Forum
probeer de vereniging in je buurt eens :sandrinho schreef:
Hallo Allemaal!
Ik ben Sander Bechtold,18 jaar en ook nieuw op het forum net zoals sluyk, ik zou het erg leuk vinden als iemand mij een keer mee zou willen nemen om een keer fossielen te gaan zoeken. Ik heb er zelf nog weinig ervaring mee en zou welleens willen zien hoe jullie het doen.Ik woon zelf in Vught, (vlakbij Den Bosch)
Mvg,
Sander
www.geokring.nl
... leuke mensen (wij - Plikona en mezelf - hebben daar eens een voordracht mogen geven .. als Belgen

grtn,mike
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Sander,
je zou je nog kunnen inschrijven voor het forum weekend aan de noord Franse kust. Zie http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=6381
Groet
je zou je nog kunnen inschrijven voor het forum weekend aan de noord Franse kust. Zie http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=6381
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
@ Gerrit-Jan
Voor mij is het helaas niet mogelijk deze reis mee te gaan. Ik ben pas 18 en heb nog niet de vervoersmogelijkheden om hier te komen
gr
sander
Voor mij is het helaas niet mogelijk deze reis mee te gaan. Ik ben pas 18 en heb nog niet de vervoersmogelijkheden om hier te komen
gr
sander
Fossielen zijn vet!
- sharkteethrene
Hallo Sander,
Welkom op het forum.
Als je uit vught komt.
Ben je wel eens over de nieuwe snelweg in aanbouw gelopen?
Hier kun je,als de goden je goed gezint zijn
de nodige fossielen vinden.
Groetjes,
Rene.
Welkom op het forum.
Als je uit vught komt.
Ben je wel eens over de nieuwe snelweg in aanbouw gelopen?
Hier kun je,als de goden je goed gezint zijn
de nodige fossielen vinden.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Hallo Rene,
Ik woon redelijk dichtbij de nieuwe snelweg (10 minuten fietsen) weet je toevallig of het legaal is om daar te zoeken? en hoe kun je het het best aanpakken?
groeten,
Sander
Ik woon redelijk dichtbij de nieuwe snelweg (10 minuten fietsen) weet je toevallig of het legaal is om daar te zoeken? en hoe kun je het het best aanpakken?
groeten,
Sander
Fossielen zijn vet!