welk botje kan dit zijn ??????

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
The Stone
Contacteer:
Antw: botfragment

Bericht door The Stone » 04 jun 2008, 21:47

spiker1947 schreef:
in ieder geval bedankt voor de vele reacties allemaal.
Graag gedaan maar waar heb je het eigenlijk over?
spiker1947 schreef:
zal e.e.a. nog eens nader laten bekijken en beoordelen via een andere weg, maar ben wel kritischer geworden met mijn eigen beoordeling.
Wat had je graag nader willen laten bekijken en door wie?
spiker1947 schreef:
Oh ,ja en Darwin .ook daar zijn nog vele vraagtekens volgens mij,alhoewel de evolutie-theorie mij beslist aanspreekt.
Als de evolutie theorie je aanspreekt vraag ik mijzelf af waar je vraagtekens zijn.
Er zijn wetenschappelijk gezien geen echte vraagtekens meer in de evolutie theorie. Wel is het fossielenbestand verre van compleet maar dat wil nog niet zeggen dat dan de Evolutie theorie niet klopt.
Dus wat bedoel je precies?
spiker1947 schreef:
gaarne nog een goede raad:
wie kan mij vertellen tot wie ik mij kan wenden met foto\'s van een eventuele (misschien) meteorieteninslag-lokatie.
alvast bedankt.
spiker
Welke zoek je?; de Ries krater in Duitsland of de Arizona crater of de Yucatan crater of nog een andere?

Vaag bericht dit?

When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.

Once you've got heat, you can do everything!

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: botfragment

Bericht door Frederik » 04 jun 2008, 22:26

spiker1947 schreef:
in ieder geval bedankt voor de vele reacties allemaal.
Erg leuk van je. Welkom op het forum trouwens.
Het is wel overzichtelijker dat je je bedankje gewoon in het oude topic plaatst. Ik heb de discussies even samengevoegd.
spiker1947 schreef:
Oh ,ja en Darwin .ook daar zijn nog vele vraagtekens volgens mij,alhoewel de evolutie-theorie mij beslist aanspreekt.
groetjes
Opmerkelijk.

Topics over het creationisme - evolutie debat worden hier zonder uitzondering geweerd op het forum, omdat het steeds neerkomt op een 100% zinloze (zij het vermakelijke) verspilling van tijd. Wetenschappelijk gezien is het interessanter om bezig te zijn met zaken die op z\'n minst falcifieerbaar zijn.

Uiteraard bestaan er geschikte fora waar we eventueel in debat kunnen gaan hierover, maar niet hier.
spiker1947 schreef:
wie kan mij vertellen tot wie ik mij kan wenden met foto\'s van een eventuele (misschien) meteorieteninslag-lokatie.
alvast bedankt.
Tot ons natuurlijk! Posten die foto\'s! :D

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gesloten