Weinig postings vandaag
Weinig postings vandaag
Goh, weinig postings vandaag of ben ik nu de enige die op zijn werk stiekum op fossiel.net zit en de rest is lekker aan het zoeken...aan het hakken...? *traantje over zijn wang* 
Greetz,
René

Greetz,
René
Verba volant, fossilis manent
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Weinig postings vandaag
Heejj Vincko,
sinds 3 dagen bezig een Carcharias hopei in glauconietzandsteen bloot te leggen (voor een deeltje dan de rest laat ik in het steen), zwaar werkje en is eindelijk klaar. Ik heb hem op sommige plekken wel moeten lijmen. Ik vond hem toen ik een steen door midden sloeg en natuurlijk brak de tand ook in 2
. Zometeen kamer afstoffen en daarna op speurtocht in Egem zeefresidu.
Gr. Robbin
sinds 3 dagen bezig een Carcharias hopei in glauconietzandsteen bloot te leggen (voor een deeltje dan de rest laat ik in het steen), zwaar werkje en is eindelijk klaar. Ik heb hem op sommige plekken wel moeten lijmen. Ik vond hem toen ik een steen door midden sloeg en natuurlijk brak de tand ook in 2

Gr. Robbin
Luctor et Emergo
Antw: Weinig postings vandaag
tja heren en dames.
het zijn weeral bijna examens.
studeren geblazen dus.
ik ga over 2 weken een zwaar weekend hebben,wetende dat velen op weekend zijn en ik maandag nog examen heb(balen)
vanaf dinsdag zal ik regelmatig in antwerpen te vinden zijn.
jim
het zijn weeral bijna examens.
studeren geblazen dus.
ik ga over 2 weken een zwaar weekend hebben,wetende dat velen op weekend zijn en ik maandag nog examen heb(balen)
vanaf dinsdag zal ik regelmatig in antwerpen te vinden zijn.
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!