Groot Fotoverslag Beurs Sainte Marie aux Mines 2008
Groot Fotoverslag Beurs Sainte Marie aux Mines 2008
Beste Fossiel.netters,
Ik ben naar de beurs van Sainte Marie aux Mines geweest afgelopen juni, en heb het daar erg naar mijn zin gehad, voor de mensen die er niet bij konden zijn heb ik wat foto\'s gemaakt.
De foto\'s kunnen bekeken worden op mijn website: http://www.frozenintime.nl
Enjoy!
met vriendelijke groet,
Mark
Ik ben naar de beurs van Sainte Marie aux Mines geweest afgelopen juni, en heb het daar erg naar mijn zin gehad, voor de mensen die er niet bij konden zijn heb ik wat foto\'s gemaakt.
De foto\'s kunnen bekeken worden op mijn website: http://www.frozenintime.nl
Enjoy!
met vriendelijke groet,
Mark
Antw: Groot Fotoverslag Beurs Sainte Marie aux Mines 2008
\"slik\"
wouw Mark!!
Ik begin een beetje jalours te worden... en volgens mij ben ik niet de enige:D
Ik wou dat ik er ook een keer heen kan komen.... Maar mijn ouders vinden het niet goed..
Mr ik ga zeker een keer als ik oud en wijs genoeg ben en lekker veel geld te besteden heb.
vooral dat laatste is denk ik wel belangrijk:P Heb je zelf nog iets moois gekocht?
MVG
Benjamin
[Bewerkt door Benjamin op 09-07-2008 om 19:24 NL]
wouw Mark!!
Ik begin een beetje jalours te worden... en volgens mij ben ik niet de enige:D
Ik wou dat ik er ook een keer heen kan komen.... Maar mijn ouders vinden het niet goed..

MVG
Benjamin
[Bewerkt door Benjamin op 09-07-2008 om 19:24 NL]
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
fortschreiten.
Ja ik heb nog wat mooie trilobieten gekocht, maar die komen later, ik fotografeer ze graag buiten, maar de weeromstandigheden zijn niet zo gunstig als ik tijd heb.
Die hou je dus nog van me te goed!
met vriendelijke groet,
Mark
Die hou je dus nog van me te goed!
met vriendelijke groet,
Mark
Mooie fotoreportage Mark. Ik zie aanzienlijk meer stands met trilobieten dan op de grote Nederlandse beurzen. Vooral de verzamelingen Russen spreken me aan.
De senioribus nil nisi bene
Is goed hoor mark;)
Ik fotografeer ook het liefst buiten. Maar de laatste tijd regent het heel de dag. Ik had nog een vraagje. Zou ik een link mogen plaatsen van uw site op mijn eigen site? Ik heb namelijk sinds dat het forum eruit lag een eigen website gemaakt. Ik hoor het nog wel!!
MVG,
Benjamin
Ik fotografeer ook het liefst buiten. Maar de laatste tijd regent het heel de dag. Ik had nog een vraagje. Zou ik een link mogen plaatsen van uw site op mijn eigen site? Ik heb namelijk sinds dat het forum eruit lag een eigen website gemaakt. Ik hoor het nog wel!!
MVG,
Benjamin
Nur indem man sich über das Bekannte
fortschreiten.
fortschreiten.
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Hoi Mark, ik was er ook. Ik vond het dit jaar beter qua fossielen (en weer) dan vorig jaar. En het was bovendien niet té druk, zodat je alles mooi kon zien. Enkele mooie stukken gekocht voor ons museum: een stukje Rhynie chert, een slab met enkele primitieve vaatplanten uit het onderste Devoon van Schotland en een mooie conulariet. Ook vele mooie zee egels gezien en enkele mooie haaitjes uit Libanon en ... ... ...
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
Zoals elk jaar ben ik er ook geweest.Goed weer,mooie stukken,wat wil je nog meer.Heb door de vele jaren dat ik er al kom iemand leren kennen waar ik goed mee kan ruilen.Heb dit dan ook gedaan en de oogst was goed.Zal alles is fotograferen en het op het forum plaatsen.
Theo
Zoals beloofd zou ik nog wat foto\'s laten zien van enkele van mijn aanwinsten uit Ste. Marie aux Mines!
op foto 1: Ellipsocephalus polytomus, het neefje van de befaamde Hoffi\'s, maar deze is afkomstig uit het middel cambrium van Zweden (Zone A2, Oestersund, Jaemtland)
Op foto 2: Een opgerolde Asteropyge uit Bundenbach, doordat de vrije wangen nog aanwezig zijn is de kans groot dat als men dit stuk van de andere kant prepareert er dus ook een kopje te voorschijn komt.
Op foto 3: Een onbekende trilobiet uit het cambrium van de Montagne Noire (Herault).
Op foto 4/5/6: Een Pos/Neg Solenopleuropsis rouayrouxi uit het cambrium van de Montagne Noire (Herault).
Enjoy!
met vriendelijke groet,
Mark
Hey Mark,
Er zitten een paar hele leuke foto’s tussen…….
Had wel verwacht dat je iets voor me zou meenemen haha..
Maar in ieder geval je hebt je wel goed vermaakt zo te zien.
Mooie trilo’s
Gr Bo’
[Bewerkt door Bowie op 16-07-2008 om 10:30 NL]
Er zitten een paar hele leuke foto’s tussen…….
Had wel verwacht dat je iets voor me zou meenemen haha..
Maar in ieder geval je hebt je wel goed vermaakt zo te zien.
Mooie trilo’s
Gr Bo’
[Bewerkt door Bowie op 16-07-2008 om 10:30 NL]