Mijn koopjes 2
- Supergraver
Antw: Mijn koopjes 2
Heb de tand nog eens bekeken,zelfs met een 30x loup.Er is niets aan bijgewerkt alles is volledig natuurlijk.Ik begrijp nu wel het wantrouwen.Zijn het Marokanen dan zijn het vervalsers,gebeurd het hier dan zijn het superprepareurs.Een voorbeeld,een paar jaar terug verkocht ik een ganse kist met halve en iets meer dan ,ammo\'s uit het torsiaan van Belmont.Ik heb ze nog niet zo lang geleden op een beurs gezien en ik geloofde mijn eigen ogen niet.Dit kwestie preparatie en prijs.Dus ge ziet maar.
Theo
- Supergraver
Antw: Mijn koopjes 2
Beste Theo,
Nogmaals ik heb het, vwb jouw tanden, NOOIT over vervalsingen gehad. Mijn verhaaltje was alleen maar bedoelt als waarschuwing dat aan veel materiaal uit Marokko is geknutseld. Doe er verder mee wat je wilt.
En vwb knutselen/herstellen aan/van fossielen; prima, mits men het er wel bij vermeld.
PS en toch heb ik twijfels bij tand 1! LOL
Groeten uit Noorwegen,
Martijn
Nogmaals ik heb het, vwb jouw tanden, NOOIT over vervalsingen gehad. Mijn verhaaltje was alleen maar bedoelt als waarschuwing dat aan veel materiaal uit Marokko is geknutseld. Doe er verder mee wat je wilt.
En vwb knutselen/herstellen aan/van fossielen; prima, mits men het er wel bij vermeld.
PS en toch heb ik twijfels bij tand 1! LOL

Groeten uit Noorwegen,
Martijn