vraag
vraag
vraag waar stop je je kleine tandjes in om ze toch goed te presenteren ik heb een goed idee laat maar horen waar jullie ze in presenteren dan laat ik morgen mijn idee zien grtn arien
[Bewerkt door mirre2be op 17-07-2008 om 21:52 NL]
[Bewerkt door mirre2be op 17-07-2008 om 21:52 NL]
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: vraag
je formuleert het op een wijze die nog wel eens flauwe vieze reacties kan oproepen die ik toch maar mooi te snel af ben door alvast dit antwoord te typen zodat hopelijk alleen mensen die de tandjes op een niet vieze flauwe wijze ergens in stoppen zullen reageren
Groet,
Niels
Niels
ik heb op mijn werk regelmatig naaldenhoesjes
deze lijken op muntenhoesjes alleen ze kosten niets en zijn maar an 1 kant doorzichtig, maar het werkt wel
deze lijken op muntenhoesjes alleen ze kosten niets en zijn maar an 1 kant doorzichtig, maar het werkt wel
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Met watten (of in jouw geval iets donkers) tegen de binnenkant van een doorzichtig doosje of dekseltje gedrukt, doosje dicht, kaartje erbij en klaar.
Veilig verpakt, zichtbaar en kan niet kwijt raken.
<:{{{{{>
Veilig verpakt, zichtbaar en kan niet kwijt raken.
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika

nou hier mijn idee een munten album netjes op soort en mooi overzichtelijk best een grappig idee niet dan grtn arien
hoi nestor zo ver was ik nog niet vergt best wat tijd om ze er in te stoppen maar het heeft wel wat zo toch grtn arien

Heb ook een systeem voor extra kleine tandjes.
Blad van 120gr de M² in stukjes knippen,een blad plastiek eveneens versnijden.Een paar stukjes papier,naargeland de dikte van het tandje.Aan de onderkant een folietje het tandje daarop,aan de bovenkant een folietje en alles goed vastnieten?
Aaa jaaa,de gaatjes zijn met een perforator gemaakt.tandje is +_2mm
Theo