Determinatie gevraagd voor mijn vondsten/koopjes uit de streek rond Felenne.
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Antw: Determinatie gevraagd voor mijn vondsten/koopjes uit de streek rond Felenne.
Laat maar komen Stijn!
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
Antw: Antw: Determinatie gevraagd voor mijn vondsten/koopjes uit de streek rond Felenne.
Niet alleen jonge verzamelaars, ook 33-jarige kaalhoofdige Nederlanders die nog maar net begonnen zijn kunnen erg enthousiast zijnIk vind verder dat Stijn een jeugdig enthousiasme aan de dag legt dat velen wel in meer of mindere mate zullen herkennen van hun jonge jaren als fossielenzoeker.

@ Stijn,
Ik ben eerder een beetje bot geweest, maar bedoel het wel goed. Stuur me even een mailtje met je adres dan zorg ik dat je volgende week een pakketje haaientanden (geen koralen

Prettig weekend,
Arjen
[Bewerkt door Lanselot op 25-07-2008 om 14:21 NL]
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Determinatie gevraagd voor mijn vondsten/koopjes uit de streek rond Felenne.
Ook 33-jarige kaalhoofdige Nederlanders die al een tijdje bezig zijn en woonachtig zijn in Noorwegen, hahahaha LOLlanselot schreef:
Niet alleen jonge verzamelaars, ook 33-jarige kaalhoofdige Nederlanders die nog maar net begonnen zijn kunnen erg enthousiast zijn
[Bewerkt door Lanselot op 25-07-2008 om 14:21 NL]

Gr
Martijn
Antw: Determinatie gevraagd voor mijn vondsten/koopjes uit de streek rond Felenne.
Hmmm...35+ met haar tellen niet mee?
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- Supergraver
Antw: Antw: Determinatie gevraagd voor mijn vondsten/koopjes uit de streek rond Felenne.
ceraurus schreef:
Hmmm...35+ met haar tellen niet mee?
Sh.t hee, boven de 35 en dan nog haar, geluksvogel!
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 25-07-2008 om 17:19 NL]
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
@Stijboy9: TIP: probeer als referentie-website eens iets hoogstaanders? Ik dacht zo aan bvb wikipedia of zie eens rond op de linkpaginas hier op 't forum. De site waarnaar je verwijst staat vol fouten! Je zit volgens mij wel goed DENK IK als je richting goniatiet zoekt, maar denk dat je niet veel verder dan dit zal geraken? Nog iets: In Marokko worden gesteenten gevonden met een ouderdom van precambrium tot recent, je kan je dus aan alles verwachten.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.