megJE kaloot??!!
megJE kaloot??!!
Hierbij weer eens een berichtje van mij met een aantal leuke recente vondsten.
Foto 1 is volgens mij een klein megje, toch? Foto 2 Zijn volgens mij 2 kleine stukjes GW. Foto 3 en foto 4 Zijn 4 tandjes waarvan ik de naam niet ken, maar waar ik ook nog niet naar gezocht heb, en een mooie roggeknobbel.
Als iemand een toevoeging hierbij heeft, graag!
Alles is weer afkomstig van de Kaloot.
Gr. Stan
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: megJE kaloot??!!
1 is inderdaad een megje, en je roggenknobbel is in feite de basis van een roggenstekel.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
hallo
Foto 2: het linkse stukje is een stukje van een GW de andere weet ik niet zeker.
foto 3: weet ik niet.
Foto 4: kronen van cosmopolitodus hastalis.
gr jeroen
Foto 2: het linkse stukje is een stukje van een GW de andere weet ik niet zeker.
foto 3: weet ik niet.
Foto 4: kronen van cosmopolitodus hastalis.
gr jeroen
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
Beste Jeroen,
Volgens mij zou de rechtste tand op foto 4 net zo goed een C. oxyrhinchus kunnen zijn!
Mvg. Ivo
Volgens mij zou de rechtste tand op foto 4 net zo goed een C. oxyrhinchus kunnen zijn!
Mvg. Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
ja inderdaad is eigenlijk niet zo te zeggen. sorry
Hou het dan maar op mako haai.(in het algemeen)
gr jeroen
Hou het dan maar op mako haai.(in het algemeen)
gr jeroen
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
Bedankt voor de reacties.
Begrijp ik het goed dat de linker van foto 4 zeker c hastalis is, En de rechter niet veel over valt te vertellen? Zal ik nog proberen een extra foto van de rechter van foto 2 proberen te maken, of valt die gewoon sowieso niet onder te delen?
Gr. Stan
Begrijp ik het goed dat de linker van foto 4 zeker c hastalis is, En de rechter niet veel over valt te vertellen? Zal ik nog proberen een extra foto van de rechter van foto 2 proberen te maken, of valt die gewoon sowieso niet onder te delen?
Gr. Stan
- notorynchus
Ik heb een poging gedaan om betere foto's te maken, maar dit is niet perfect gelukt. Ik hoop dat er nu wel iets meer valt te zien.
De gekartelde lijkt me, na wat op google te hebben gekeken, best mogelijk maar de tand lijkt me er wel wat dun voor. De hemipristis die ik op google heb gezien leken allemaal een flinke bolling in het midden te hebben, en dat heeft deze niet.
Gr. Stan