fossiel tand

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
robin
Antw: fossiel tand

Bericht door robin » 08 mar 2005, 19:04

dit vraagt om een foto. dan kunnen we vergelijkend warenonderzoek doen

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: fossiel tand

Bericht door Frederik » 08 mar 2005, 19:29

Maarten schreef:
Wat het fossiel betreft; is het wel een fossiel, wat voor materiaal is het, het lijkt wel op een zeer verroeste vroegmiddeleeuwse spijker...
Ben het eens met je. Het lijkt mij geen bot te zijn, al kan je dat natuurlijk moeilijk zeggen vanop een foto. Aan de andere kant: metaal zou in het zeewater misschien al lang door corrosie verdwenen zijn.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

davinci
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: fossiel tand

Bericht door davinci » 08 mar 2005, 20:12

maarten schreef:
robin schreef:
na diepgaand onderzoek is gebleken.... dat de foto op de website staat veel plezier maarten
Sorry hoor Robin, hier ben ik echt te stom voor....

Wat het fossiel betreft; is het wel een fossiel, wat voor materiaal is het, het lijkt wel op een zeer verroeste vroegmiddeleeuwse spijker...

[Bewerkt door Maarten op 08-03-2005 om 16:09 NL]

Wat goed ,nu zie ik het ook.
gr dv

i just looove fossils

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 08 mar 2005, 20:32

amaai, hoe zien jullie dat toch allemaal.

Maarten
Antw: Antw: Antw: Antw: fossiel tand

Bericht door Maarten » 10 mar 2005, 10:19

davinci schreef:
maarten schreef:
robin schreef:
na diepgaand onderzoek is gebleken.... dat de foto op de website staat veel plezier maarten
Sorry hoor Robin, hier ben ik echt te stom voor....

[Bewerkt door Maarten op 08-03-2005 om 16:09 NL]

Wat goed ,nu zie ik het ook.
gr dv
Kennelijk ben ik toch niet zo stom.....

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

juanmoreno
Contacteer:

Bericht door juanmoreno » 04 apr 2005, 09:49

Dank allemaal voor de aandacht van dat fossieltje . en het is wel degelijk been , want ik heb het laten vallen en is nu in twee stukjes . Toch bedankt voor alle aandacht , tot nog eens . Groetjes van Moreno

moreno

Maarten
Antw: Antw: fossiel tand

Bericht door Maarten » 04 apr 2005, 21:35

juanmoreno schreef:
Dank allemaal voor de aandacht van dat fossieltje . en het is wel degelijk been , want ik heb het laten vallen en is nu in twee stukjes . Toch bedankt voor alle aandacht , tot nog eens . Groetjes van Moreno
Ook zeer roestige spijkers breken in tweeen als je ze laat vallen.....

Ik heb er nog eens naar gekeken, m.i. primitieve kliknagel...

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

juanmoreno
Contacteer:

Bericht door juanmoreno » 05 apr 2005, 12:34

Maarten . je schrijft als een verbitterd iemand die nooit eens iets goed kan zeggen of wa . en wat heeft god er mee te maken . moesten jullie de verzameling schelpen en koralen die ik al vond onderwater zien ,je zou versteld staan >>maar ben niet de grote kenner waarvoor jij je uitgeeft , ik wou juist eens iet weten en jij maakt er direkt gebruik van om mensen te kleineren en in de grond te stampen dat hun vondstje helemaal niks . Awel merci man . In de duikwereld vind je ook zulke mensen dat altijd zogezegd het beste hebben. Het ga je goed en dank voor je vernietigende commentaar .Doe zo voort ,je bent goe bezig; denk niet dat je veel vrienden hebt? mijn mening.MOreno

moreno

De DinoDolsjes
Been thanked: 2 times

Bericht door De DinoDolsjes » 05 apr 2005, 13:00

Allen,

Hoewel ik uiteraard geen beheerder ben, wil ik - wellicht ten overvloede - gelet op de wending die deze discussie dreigt te gaan nemen en zonder met een beschuldigende vinger naar deze of gene te willen wijzen, de aandacht vestigen op de eerste 3 regels voor het gebruik van dit forum:

1: De bedoeling is dat er alleen over fossielen, geologie en aanverwante onderwerpen wordt gediscussieerd.
2: Er mag geen grove taal worden gebruikt.
3: Anderen beledigen is niet toegestaan.

Mvg,
Paul

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 05 apr 2005, 13:06

Helemaal mee eens Paul, maar ik moet toch toegeven dat ik soms ook de indruk heb dat Maarten het maar al te graag uitlokt. Het moest er eens van komen.

[Bewerkt door Somniosus op 05-04-2005 om 12:09 NL]

Gesloten