Een perfecte match!
Een perfecte match!
Na een zoektocht in het Antwerpse afgelopen zaterdag heb ik er weer een erg leuke ervaring bij, die volgens mij meerdere mensen al hebben gehad. Een perfecte match. Na het graven van een erg diepe kuil(dat kunnen robin en stephan wel bevestigen;)) zat ik eindelijk op een leuke laag en bijna meteen vond ik een wortel met een stukje kroon van een squalodon tand. Ongeveer een half uur later en 50 cm graven verder zag ik iets blinken in mijn zeef. Toen ik het afgeveegd had en zag dat het een punt van een squalodontand was, ben ik als een speer naar het bakje met vondsten gegaan en natuurlijk gelijk gekeken of het pastte. En ja hoor, een perfecte match. Bij de fotos heb ik ook nog een kies van een squalodon bijgevoegd, die ik een week geleden heb gevonden. Mijn vakantie kan dus niet meer stuk!
Nu was ik benieuwd of iemand ook zo`n ervaring heeft gehad met fossielen zoeken.
Mvg. Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
Antw: Een perfecte match!

Dag Ivo,
Dat is nog eens mazzel! Komt niet vaak voor: deze vonden wij afgelopen weekend in Antwerpen. 't Is zonder twijfel een prachtige GW GEWEEST!!!
Jammerjammer.
Of heb je soms de andere helft van deze ook gevonden?

Groeten, Jan en Koen
wie zoekt zal vinden
Wouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ivo, wat een mooie vondst!! als je hem ooit wil ruilen....
MVG,
Benjamin
[Bewerkt door Benjamin op 04-08-2008 om 20:48 NL]
Ivo, wat een mooie vondst!! als je hem ooit wil ruilen....

MVG,
Benjamin
[Bewerkt door Benjamin op 04-08-2008 om 20:48 NL]
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
Hoi Ivo,
Alles goed? Ik heb nog steeds een benedeni voor je klaarliggen.
Wat een mazzelvondst heb je daar gedaan. Ik las 2 weken geleden een nog sterker verhaal op een Amerikaans forum, maar dit is zeker ook geluk hebben. Best lang zijn ze met wortel en al he?
Mooie kies ook. Zuinig op zijn!
Groeten,
Arjen
Alles goed? Ik heb nog steeds een benedeni voor je klaarliggen.

Wat een mazzelvondst heb je daar gedaan. Ik las 2 weken geleden een nog sterker verhaal op een Amerikaans forum, maar dit is zeker ook geluk hebben. Best lang zijn ze met wortel en al he?
Mooie kies ook. Zuinig op zijn!
Groeten,
Arjen
- binbinneke
- Contacteer:
Jazekermammalboy schreef:
... Na het graven van een erg diepe kuil(dat kunnen robin en stephan wel bevestigen;))...

Hele mooie, Ivo!
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/