Foto van jezelf draad.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Antw: Foto van jezelf draad.
Voila en hier ben ik moreno geen steenkapper maar ge het liever in de diepte zoeken.
ook mijn exuses aan maarten voor de te mischien te snelle reactie van mij .vele groeten Moreno.
ook mijn exuses aan maarten voor de te mischien te snelle reactie van mij .vele groeten Moreno.
moreno
Antw: Antw: Foto van jezelf draad.
Geen probleem,juanmoreno schreef:
Voila en hier ben ik moreno geen steenkapper maar ge het liever in de diepte zoeken.
Overigens komen fossielen ook vaak uit de diepte dus wie weet!
Groet, Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
-
- Contacteer:
Thanks . Als ik ooit iets vind dat benoemenswaardig is en het intresseert je .stuur ik het op.
Ps; vriendschap wordt dikwijls geboren door misverstand. grt.Moreno
moreno
Okay, kom maar op met die 7 inch megalodon!!juanmoreno schreef:
Thanks . Als ik ooit iets vind dat benoemenswaardig is en het intresseert je .stuur ik het op.
Verder, leuk dat je zo reageert!
Groet!!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Okay, nog een foto van mezelf een fossielenbeurs. Let op de speurende blik, twee seconden later ontdekte ik een tand van een majungasaurus en een onbekende krokodil uit madagascar. Nu hou ik op met dit narcisme.....
[Bewerkt door Maarten op 06-04-2005 om 17:46 NL]
leuke vitrine, waar komt ie vandaan?maarten schreef:
Daar istie dan!! De schrik van het forum, hou in de gaten die gozer....
of ging t nou om iets anders op de foto.....

Ha Robin, je hebt gelijk. Die vitrine is het mooiste! Maar ja, die vitrine gaat niet op stap: mag ie niet.....
Heb je met zo\'n vitrine niet het probleem dat de bovenste fossielen schaduw werpen op de fossielen daaronder, zodat de onderste fossielen erg weinig licht krijgen?
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Neen, overigens heb ik niet het idee dat een eventueel gebrek aan licht de groei negatief beinvloed.....Casper schreef:
Heb je met zo\'n vitrine niet het probleem dat de bovenste fossielen schaduw werpen op de fossielen daaronder, zodat de onderste fossielen erg weinig licht krijgen?
Groeten, Casper