Quod erat demonstrandum
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Quod erat demonstrandum
Daar heb ik zo mijn bedenken over, afgaande op de weinige reakties soms. Haast genant om nog iets te plaatsen, zonder te opdringerig over te komen of de stempel te krijgen al te dominant aanwezig te zijn.lanselot schreef:
Als je je ergert aan al dat haaientandengeweld, plaats dan gewoon wat meer foto's of topics over andere fossielen. Zou ik, en de meeste haaientandenverzamelaars, alleen maar leuk en interessant vinden.
Groeten,
Arjen
Met je derde punt ben ik het overigens volkomen eens. Ik vind een leuke foto bijdrage net zo waardevol als een topic met een meer wetenschappelijke waarde.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 10-08-2008 om 20:12 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Quod erat demonstrandum
Hoihoi,Gerrit-Jan schreef:Daar heb ik zo mijn bedenken over, afgaande op de weinige reakties soms. Haast genant om nog iets te plaatsen, zonder te opdringerig over te komen of de stempel te krijgen al te dominant aanwezig te zijn.lanselot schreef:
Als je je ergert aan al dat haaientandengeweld, plaats dan gewoon wat meer foto's of topics over andere fossielen. Zou ik, en de meeste haaientandenverzamelaars, alleen maar leuk en interessant vinden.
Groeten,
Arjen
Met je derde punt ben ik het overigens volkomen eens. Ik vind een leuke foto bijdrage net zo waardevol als een topic met een meer wetenschappelijke waarde.
Groet
ik begrijp de stilgezwegen 'problemen' van jullie allen. Je kan nooit het gehele forum op -een positieve manier- achter je hebben wanneer je een reactie plaatst.
Ikzelf plaatste vroeger erg vaak reacties op allerlei topics, maar nu minder.
Neem nu die vondst van Arno, de ammoniet. Ik heb geen reactie geplaatst maar stilletjes hier achter de computer heb ik het topic al meerdermaal geopend en bewondert.
Je hebt nu eenmaal ook de "stille genieters"...
Maaarrr, we wijken weer af van het onderwerp. Heel mooi deze foto's te zien!
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- digging for it
- Contacteer:
Antw: Quod erat demonstrandum @plikona
Hoi Louis.
Graag zou ik toch nog wat foto's van het prepareerwerk zien. Ik zelf ben dan namelijk wel verzot op haaietanden, maar als ik dan zo'n verhaal lees vind ik het altijd weer geweldig om te zien wat er nog in onze aarde van vroegere tijden gevonden wordt en hoe verschillende mensen met een GEZAMELIJKE HOBBY samenkomen om dit stuk te redden. Verder is het dan ook nog perfect dat zo'n stuk naar het museum gaat waar er nog veel meer mensen van kunnen genieten. Ik denk trouwens dat de anderen er ook van zullen genieten omdat het ook onze GEZAMELIJKE HOBBY is terwijl de een zich wat meer in het een of andere verdiept. En het preppen van een blok mergel waar dan uiteindelijk een geweldig fossiel uit komt is toch altijd spannend en geweldig.
Met vriendelijke groet Patrick
[Bewerkt door digging for it op 11-08-2008 om 14:58 NL]
Graag zou ik toch nog wat foto's van het prepareerwerk zien. Ik zelf ben dan namelijk wel verzot op haaietanden, maar als ik dan zo'n verhaal lees vind ik het altijd weer geweldig om te zien wat er nog in onze aarde van vroegere tijden gevonden wordt en hoe verschillende mensen met een GEZAMELIJKE HOBBY samenkomen om dit stuk te redden. Verder is het dan ook nog perfect dat zo'n stuk naar het museum gaat waar er nog veel meer mensen van kunnen genieten. Ik denk trouwens dat de anderen er ook van zullen genieten omdat het ook onze GEZAMELIJKE HOBBY is terwijl de een zich wat meer in het een of andere verdiept. En het preppen van een blok mergel waar dan uiteindelijk een geweldig fossiel uit komt is toch altijd spannend en geweldig.
Met vriendelijke groet Patrick
[Bewerkt door digging for it op 11-08-2008 om 14:58 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Quod erat demonstrandum
Ik ben daar ook wel benieuwd naar en na deze mooie foto's van deze prachtige (gevaarlijke) 'circus-act' hebben we wel wat meer bewonderenswaardige foto's 'verdiend' 
Dat maakt het geheel toch nog iets geheler/ professioneler en vooral NOG interessanter.
Vol spanning wachten wij allen af
Groet

Dat maakt het geheel toch nog iets geheler/ professioneler en vooral NOG interessanter.
Vol spanning wachten wij allen af

Groet
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Iets anders dan haaientanden? zie hier: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 6928#63873 (bounce van een topic van me dat misschien door enkelen gemist is gezien de kleine hoeveelheid reacties?) Of heeft iedereen zoals Robin stil genoten 
Deze vondst mag er trouwens best zijn hoor! En zo hard werken zonder "bokes" verdient ook een pluim! Enne Louis, gelukkig heb jij geen last van hoogtevrees, ik zou daar volkomen nutteloos zijn.

Deze vondst mag er trouwens best zijn hoor! En zo hard werken zonder "bokes" verdient ook een pluim! Enne Louis, gelukkig heb jij geen last van hoogtevrees, ik zou daar volkomen nutteloos zijn.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Even off topic:
wat is "bokes" ?? Kunt u er misschien de (latijnse) vertaling van geven

Groet
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Quod erat demonstrandum
Bokes = bammekes = boterhammen 8)Gerrit-Jan schreef:
Even off topic:
wat is "bokes" ?? Kunt u er misschien de (latijnse) vertaling van geven
Groet
'Search' your way into life.
Het schild zal vanaf zondag 10 augustus op vrijdagen en zondagen van 13.00 tot 16.00 uur onder het oog
van publiek vrijgeprepareerd en geconserveerd worden.
Voor foto's, vereiste materialen, uitleg en de rest: ALLEN DAARHEEN!!
Voorstel nieuwe onderspreuk: "De dentibus et coloribus non disputandum est"?
[Bewerkt door Plikona op 11-08-2008 om 18:58 NL]
van publiek vrijgeprepareerd en geconserveerd worden.
Voor foto's, vereiste materialen, uitleg en de rest: ALLEN DAARHEEN!!
Voorstel nieuwe onderspreuk: "De dentibus et coloribus non disputandum est"?
[Bewerkt door Plikona op 11-08-2008 om 18:58 NL]