is er nog iemand uit brabant
is er nog iemand uit brabant
is er nog iemand die uit brabant kom en die met mij een keer mee kan om fossielen te zoeken ??
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: is er nog iemand uit brabant
Welkom Rickiee,
in wat voor fossielen ben je geinteresseerd?
in wat voor fossielen ben je geinteresseerd?
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
vooral trilobieten,annomieten,haaientanden en roggentanden
ik hou niet zo van schelpen enzo maar ik ben vandaag nog cadzand geweest ik heb een bot gevonden maar ik heb geen flauw idee wat het is maar omdat ik bijna geen kennis heb van fossielen wil ik samen met een exper op pad gaan want ik kan wel naar zulke plaatsen gaan maar dan weet ik niet hoe het moet dus daarom vraag ik dit
ik hou niet zo van schelpen enzo maar ik ben vandaag nog cadzand geweest ik heb een bot gevonden maar ik heb geen flauw idee wat het is maar omdat ik bijna geen kennis heb van fossielen wil ik samen met een exper op pad gaan want ik kan wel naar zulke plaatsen gaan maar dan weet ik niet hoe het moet dus daarom vraag ik dit
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Echte "experts" zul je hier niet vinden, alleen vak idioten, maar voldoende die je kunnen en willen inleiden.
Je zult het zelf een beetje in de gaten moeten houden en af en toe eens iemand vragen of mailen,
Succes
Groet
Je zult het zelf een beetje in de gaten moeten houden en af en toe eens iemand vragen of mailen,
Succes
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
oke alvast bedankt voor de hulp
mensen die me willen helpen mail maar of reageer hier
mensen die me willen helpen mail maar of reageer hier
Waar precies woon je in Brabant?
gr jeroen
gr jeroen
http://cylichna.page.tl/Home.htm
Voor schelpen en tanden.
Voor schelpen en tanden.
Hoi Rick,
ikzelf kom uit omgeving Den Bosch en we kunnen wel een keer samen gaan zoeken ! laat maar iets weten
ikzelf kom uit omgeving Den Bosch en we kunnen wel een keer samen gaan zoeken ! laat maar iets weten
Fossielen zijn vet!