Foto van jezelf draad.
Antw: Antw: Foto van jezelf draad.
Neen, overigens heb ik niet het idee dat een eventueel gebrek aan licht de groei negatief beinvloed.....Casper schreef:
Heb je met zo\'n vitrine niet het probleem dat de bovenste fossielen schaduw werpen op de fossielen daaronder, zodat de onderste fossielen erg weinig licht krijgen?
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Antw: Foto van jezelf draad.
Wat je dan eventueel zou kunnen doen cas is de onderste een tijdje boven leggen enzo enzo...dan krijgen ze allemaal even veel licht???maarten schreef:Neen, overigens heb ik niet het idee dat een eventueel gebrek aan licht de groei negatief beinvloed.....Casper schreef:
Heb je met zo\'n vitrine niet het probleem dat de bovenste fossielen schaduw werpen op de fossielen daaronder, zodat de onderste fossielen erg weinig licht krijgen?
Groeten, Casper
Een echtere betere tip is om de kleinste
boven te leggen en dan naar grote steeds meer naar beneden.(als er dan een ongelukje gebeurt met een mega ammoniet leeft de rest van de populatie nog)hahaha.
ps ik had een hele mooie vitrine kast maar mijn jongste zoontje ging er met zijn hoofd
doorheen .Hij wilde duizelig worden en rende daarom rondjes om zijn eigen as,maar had geen controle meer over zichzelf en denderde met zijn hoofd door de kast heen.hij was toen 3 jaar oud.(brokken piloot).
Maar gelukkig had meneer een engeltje op zijn schoudertje want meer dan een paar glassplintertjes op zijn hoofd had hij niet.
Maar het was wel even slikken toen ik thuis kwam van mijn werk want de glasplaat waar hij doorheen was gegaan hing als een quiliotine los in de sponning.
echt mazzel dus.
heb daarna geen vitrine kast meer aangeschaft.
gr dv
i just looove fossils
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Foto van jezelf draad.
Nog een keertje een foto van mij, een betere denk ik. De foto is vorig jaar genomen boven op het poortgebouw van het deels nagebouwde Castellum in de buurt van WeiSenburg, dat weer een eindje van Solnhofen vandaan ligt

De sik is ondertussen verdwenen en het haar bovenop is 10 cm langer geworden...
Ps Guillotienes zijn gevaarlijk speelgoed, glazen zeker :S
[Bewerkt door Smaug op 06-04-2005 om 22:56 NL]
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
jij snapt het he,smaug
ik denk dat ik wel even wacht met een nieuwe kopen tot ze de deur uit zijn en alleen nog maar op visite komen hahaha.
gr dv
ik denk dat ik wel even wacht met een nieuwe kopen tot ze de deur uit zijn en alleen nog maar op visite komen hahaha.
gr dv
i just looove fossils
Antw: Antw: Antw: Antw: Foto van jezelf draad.
maarten schreef:Neen, overigens heb ik niet het idee dat een eventueel gebrek aan licht de groei negatief beinvloed.....Casper schreef:
Groeten, Casper
HAHA LOLdavinci schreef:
Wat je dan eventueel zou kunnen doen cas is de onderste een tijdje boven leggen enzo enzo...dan krijgen ze allemaal even veel licht???
Een echtere betere tip is om de kleinste
boven te leggen en dan naar grote steeds meer naar beneden.(als er dan een ongelukje gebeurt met een mega ammoniet leeft de rest van de populatie nog)hahaha.

Minder Lol...davinci schreef:
ps ik had een hele mooie vitrine kast maar mijn jongste zoontje ging er met zijn hoofd
doorheen .Hij wilde duizelig worden en rende daarom rondjes om zijn eigen as,maar had geen controle meer over zichzelf en denderde met zijn hoofd door de kast heen.hij was toen 3 jaar oud.(brokken piloot).
Maar gelukkig had meneer een engeltje op zijn schoudertje want meer dan een paar glassplintertjes op zijn hoofd had hij niet.
Maar het was wel even slikken toen ik thuis kwam van mijn werk want de glasplaat waar hij doorheen was gegaan hing als een quiliotine los in de sponning.
echt mazzel dus.
heb daarna geen vitrine kast meer aangeschaft.
gr dv
Misschien ééntje van plexiglas maken?
Of ééntje van dat ontploffing-bestendig glas? het ergste wat je dan kan overkomen is dat de glasplaat uit zijn kozijn gedrukt wordt

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ohja: mijn vitrinekasten zijn ook niet al te best hoor, nauwja de lampjes erin. deze lampjes zitten namelijk achterin, daardoor krijgen alle fossielen wel evenveel licht maar alleen de achterkant. in het donker zie je dan dus voornamelijk een silhouet 
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Foto van jezelf draad.
volgens mij wordt je dan tijdens het kijken verblind of is dit nu heel stom gedacht???Casper schreef:
ohja: mijn vitrinekasten zijn ook niet al te best hoor, nauwja de lampjes erin. deze lampjes zitten namelijk achterin, daardoor krijgen alle fossielen wel evenveel licht maar alleen de achterkant. in het donker zie je dan dus voornamelijk een silhouet
Groeten, Casper
nee dat is helemaal niet stom gedacht, die lampen zijn bestwel fel. toch wordt je niet helemaal verblind hoor.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Galeocerdo

Een plaatje van mij in de ENCI. Hemelvaart \'04. Zwoegen op de Horizont v. Lichtenberg. Met dank aan Somniosus voor het ter hand nemen van mijn camera.
[Bewerkt door Galeocerdo op 04-05-2005 om 09:52 NL]
Gr. Taco

Mja, een ander soort veldwerk

Ziepe
The earth has music for those who listen.