Een hele leuke vondst !!
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Een hele leuke vondst !!
Inderdaad een Carcharodon, een erg zeldzame soort.Gerrit-Jan schreef:
Stomme vraag misschien, maar wat voor een is het eigenlijk???
Groet
En rekening houdend dat alles in Amerika zowiezo al groter is; en 6.5 cm zelfs enorm is voor een Chileen, is deze wel érg bijzonder groot voor een Belg.
Én dan is 'ie ook nog eens compleet terwijl het grootste deel van de tanden hier kapot zijn.
Besluit: best een leuke tand

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Een hele leuke vondst !!
Zeg maar gerust een zeer leuke tand!
Proficiat!
Cheers,
Paul
Proficiat!
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Hoi Gunther,
Ik kan me voorstellen dat je hem nu al zat bent die GW en dat je nog een keer een meg met me wilt ruilen. Wat moet je ook met zo'n lelijke tand.
Laat ik hier nu toevallig een perfecte blauwe Bone Valley meg hebben liggen (niet die ik eerder al te ruil heb aangeboden, maar echt een 100% perfecte blauwe met witte kroon ...).
Dikke knipoog natuurlijk, zelf zou ik hem noooooooit ruilen, maar mocht je er van af willen.
Arjen
Ik kan me voorstellen dat je hem nu al zat bent die GW en dat je nog een keer een meg met me wilt ruilen. Wat moet je ook met zo'n lelijke tand.

Laat ik hier nu toevallig een perfecte blauwe Bone Valley meg hebben liggen (niet die ik eerder al te ruil heb aangeboden, maar echt een 100% perfecte blauwe met witte kroon ...).
Dikke knipoog natuurlijk, zelf zou ik hem noooooooit ruilen, maar mocht je er van af willen.

Arjen
Iedereen bedankt voor de hele leuke reacties !!!
Ik heb nog wat (betere) foto's toegevoegd.
En nee ik ruil deze lekker niet !

Groetjes,
Gunther
Edit : ( de tand is 6.55 cm lang en 4.55 cm breed.)
[Bewerkt door mineraal0 op 17-08-2008 om 20:04 NL]