Vriendelijk verzoek aan Marnick
Vriendelijk verzoek aan Marnick
Beste Marnick,
Ik word knettergek van je en kan je niet meer volgen. Trilo's, ammo's, tanden, dino's. Maastricht, Cadzand, Belgie, schelpenpaadjes. Ruilen, kopen, krijgen. Pfffffff.
Maak even pas op de plaats en denk nou eens echt na over wat je precies wilt. Het lijkt er nu op dat je gewoon heel veel dode spullen wilt uit maakt-niet-uit-waarvan.
Ik wil je graag helpen. Ik verzamel alleen haaientanden dus met iets anders kan ik je geen plezier doen. Maar in vredesnaam stop met vragen naar van alles en nogwat en doe aub wat moeite door eerst de site door te spitten. Zo wordt je niet serieus genomen.
Met echt oprecht, hartelijke groet,
Arjen
@ Frederik: is dit ook een 5 bdp kandidaat?
Ik word knettergek van je en kan je niet meer volgen. Trilo's, ammo's, tanden, dino's. Maastricht, Cadzand, Belgie, schelpenpaadjes. Ruilen, kopen, krijgen. Pfffffff.
Maak even pas op de plaats en denk nou eens echt na over wat je precies wilt. Het lijkt er nu op dat je gewoon heel veel dode spullen wilt uit maakt-niet-uit-waarvan.
Ik wil je graag helpen. Ik verzamel alleen haaientanden dus met iets anders kan ik je geen plezier doen. Maar in vredesnaam stop met vragen naar van alles en nogwat en doe aub wat moeite door eerst de site door te spitten. Zo wordt je niet serieus genomen.
Met echt oprecht, hartelijke groet,
Arjen
@ Frederik: is dit ook een 5 bdp kandidaat?

- Supergraver
Antw: Vriendelijk verzoek aan Marnick
Helemaal met je eens Arjen,
@Marnick
Dit is absoluut niet bedoeld op je hier even aftezeiken.
Maar 3 emailtjes in de lijn van: 'mooie tandjes, wil ik ook wel, zeg maar wat je er voor wilt hebben', vind ook ik zwaar irritand.
Lees de ruiltips even
Mvg
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 29-08-2008 om 23:12 NL]
@Marnick
Dit is absoluut niet bedoeld op je hier even aftezeiken.
Maar 3 emailtjes in de lijn van: 'mooie tandjes, wil ik ook wel, zeg maar wat je er voor wilt hebben', vind ook ik zwaar irritand.
Lees de ruiltips even

Mvg
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 29-08-2008 om 23:12 NL]
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
ik kreeg ook een mailtje van Marnick,
hij wou mijn synechodus kopen:D, maar ik denk dat hij niet weet dat daar honderden uuren zoeken in hebben gezeten om die te vinden.
gr Sean
hij wou mijn synechodus kopen:D, maar ik denk dat hij niet weet dat daar honderden uuren zoeken in hebben gezeten om die te vinden.
gr Sean
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Vriendelijk verzoek aan Marnick
Echt waar? Da's te gek om los te lopen. Wat een grapjas toch onze Marnick!fossiel hunter sean schreef:
hij wou mijn synechodus kopen:D
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
Toch wordt ik ook altijd een beetje vrolijk van zulk enthousiasme.
Marnick,
Ik was een beetje bot, maar stuur me je adres maar even in een mailtje. Dan maak ik het goed.
Arjen
Marnick,
Ik was een beetje bot, maar stuur me je adres maar even in een mailtje. Dan maak ik het goed.
Arjen
- Supergraver
Antw: Antw: Vriendelijk verzoek aan Marnick
Mooi gebaar Arjen!lanselot schreef:
Toch wordt ik ook altijd een beetje vrolijk van zulk enthousiasme.
Marnick,
Arjen
Deed ik voorheen ook wel es

Marnick, niet onderduiken, doe er gewoon je voordeel mee. Een jaar geleden waren er andere 'Marnick's' en die zijn ook goed opgedroogd, hahaha.
mvg
Martijn