Stand van zaken eindwerk.
Stand van zaken eindwerk.
Hallo vrienden.
een tijdje niets gepost wegens wat weinig tijd.
Hier dan even melden hoe het met mijn eindwerk staat.
Welnu: het onderwerp: de geologie van de provincie antwerpen en de fossiele fauna en flora...
Ik heb me beziggehouden met de geologie te beschrijven,ik heb 1 plaats uitgekozen,die mooi aansluit bij de geologie, hiervan ga ik nu binnenkort de fossiele fauna en flora beschrijven.
Dit is niet allemaal van zelfsprekend,er komt een hoop werk bij kijken,maar het is ook wel leuk.
Ik wil de mensen die me al geholpen hebben,alvast bij deze bedanken.
En moesten er mensen zijn die nog misschien iets van nuttige informatie kunnen geven,u mag steeds een e-mail sturen.
(vooral info over fossiele fauna is handig,al de rest kan misschien ook van pas komen.)
Alvast bedankt!
grtjs
Jim
[Bewerkt door jimmeke op 03-09-2008 om 13:43 NL]
een tijdje niets gepost wegens wat weinig tijd.
Hier dan even melden hoe het met mijn eindwerk staat.
Welnu: het onderwerp: de geologie van de provincie antwerpen en de fossiele fauna en flora...
Ik heb me beziggehouden met de geologie te beschrijven,ik heb 1 plaats uitgekozen,die mooi aansluit bij de geologie, hiervan ga ik nu binnenkort de fossiele fauna en flora beschrijven.
Dit is niet allemaal van zelfsprekend,er komt een hoop werk bij kijken,maar het is ook wel leuk.
Ik wil de mensen die me al geholpen hebben,alvast bij deze bedanken.
En moesten er mensen zijn die nog misschien iets van nuttige informatie kunnen geven,u mag steeds een e-mail sturen.
(vooral info over fossiele fauna is handig,al de rest kan misschien ook van pas komen.)
Alvast bedankt!
grtjs
Jim
[Bewerkt door jimmeke op 03-09-2008 om 13:43 NL]
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Antw: Stand van zaken eindwerk.
Hallo Jimmeke,
Probeer eens tot op de beurs van BVP in St. Gillis-Waas te komen. Luc Van Gysel de beheerder van het museum, zal je altijd graag met raad en daad bijstaan. Natuurlijk moet je dan na de beurs als al drukte voorbij is wel eens naar hem terug gaan.
Groetjes
Suzy
Probeer eens tot op de beurs van BVP in St. Gillis-Waas te komen. Luc Van Gysel de beheerder van het museum, zal je altijd graag met raad en daad bijstaan. Natuurlijk moet je dan na de beurs als al drukte voorbij is wel eens naar hem terug gaan.
Groetjes
Suzy
Hey, wat en waar studeer je eigenlijk?
In Deurne in't boekenbergpark is trouwens ook een fossielenclub.
In Deurne in't boekenbergpark is trouwens ook een fossielenclub.
Ik studeer in Het PITO stabroek, het 6de middelbaar Biotechnische wetenschappen.
Jim
Jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
jimmeke schreef:
...moesten er mensen zijn die nog misschien iets van nuttige informatie kunnen geven,u mag steeds een e-mail sturen.
Jim, heb je hier nog iets aan? http://www.cmpb.net/en/cartegeolbelgique.php
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)