Jullie grootste, mooiste Hastalissen uit Bel/Ned!
Antw: Jullie grootste, mooiste Hastalissen uit Bel/Ned!
De tand onder mijn 13cm Meg van eigen bodem is 8.2 cm.
De grootste en gevonden door mijn vriendin.
De eerste 3 'verdiepingen' zijn zo'n beetje allemaal boven 7 cm, (uit Holland).
Heb nog een flinke bak meer van deze 'big boys' maar met wat schade.
Andere foto; Set, anterior tanden 7.5 cm.
Moet nog aan gesleuteld worden.
(Joy, jou sets hebben nog heeel veel werk nodig).
Groeten,
Jaap
Swampthing
- Supergraver
Hee Jaap,
Mooi ge-'displayed' !
Wel een typische Jaap foto; een pakje shag en blote voeten
(Jaap alias de 'barefooted-sharksteeth-collector')
Gr
Martijn
Mooi ge-'displayed' !
Wel een typische Jaap foto; een pakje shag en blote voeten

Gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ik denk dat het ongeveer zo gegaan is:
het was twaalf uur, hij wilde eigenlijk net naar bed gaan maar zag nog net dit topic.
In een kwartier tijd heeft hij die tanden in een rij gelegd en zijn camera gepakt.
Omdat zijn 'bunny' sloffen te groot waren moest hij die natuurlijk uitrekken,
Tja en fotograferen met een pak shag in de hand is natuurlijk lastig, logisch
Groet
Wat een quatsch. Ben gewoon jaloers dat ik niet zo een mooie haaientaanden verzameling heb
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 04-09-2008 om 08:59 NL]
het was twaalf uur, hij wilde eigenlijk net naar bed gaan maar zag nog net dit topic.
In een kwartier tijd heeft hij die tanden in een rij gelegd en zijn camera gepakt.
Omdat zijn 'bunny' sloffen te groot waren moest hij die natuurlijk uitrekken,
Tja en fotograferen met een pak shag in de hand is natuurlijk lastig, logisch

Groet
Wat een quatsch. Ben gewoon jaloers dat ik niet zo een mooie haaientaanden verzameling heb

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 04-09-2008 om 08:59 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Met blote voeten zoeken? zeker wel, heerlijk. Zo lang mogelijk!
Roken toch inmiddels al zo'n 4 jaar nie meer.
''in een kwartier tijd gelegd'' yeah right!
Roken toch inmiddels al zo'n 4 jaar nie meer.
''in een kwartier tijd gelegd'' yeah right!
Swampthing
Hoi Jaap,
Ik heb nu al een paar keer deze link geopend en je hastalissen bekenen. Hier wordt ik echt even stil van. Ben er erg van onder de indruk.
Als je weet dat een complete (zonder chips of gebroken wortels) 7"+ hastalis toch niet zo algemeen is in Oss en als je dan al die tanden ziet, dan zitten daar simpelweg honderden uren natzeven in. Ik vertaal het maar even naar mezelf. In die paar dagen dat ik heb natgezeefd vond ik geen enkele 7" hastalis. Tijdens een van de vele (echt best veel) nachtelijk avontuurtjes vond ik er slechts een met een gebroken punt.
Arjen
Ik heb nu al een paar keer deze link geopend en je hastalissen bekenen. Hier wordt ik echt even stil van. Ben er erg van onder de indruk.
Als je weet dat een complete (zonder chips of gebroken wortels) 7"+ hastalis toch niet zo algemeen is in Oss en als je dan al die tanden ziet, dan zitten daar simpelweg honderden uren natzeven in. Ik vertaal het maar even naar mezelf. In die paar dagen dat ik heb natgezeefd vond ik geen enkele 7" hastalis. Tijdens een van de vele (echt best veel) nachtelijk avontuurtjes vond ik er slechts een met een gebroken punt.
Arjen
- Supergraver
Antw: Antw: Jullie grootste, mooiste Hastalissen uit Bel/Ned!
lanselot schreef:
Hoi Jaap,
Arjen
Hoi Arjen,
Ongetwijfeld zitten er vele zoekuren in bij Jaap, maar op een of andere manier pakt hij vaak de grootste tand van de dag eruit. De keren dat ik Jaap in actie heb gezien, was dat vaak dat hij op het einde van een een spuitdag, wanneer de spuit er mee ophield, op z'n blote voeten in de put stapte en de ene grote na de andere grote er uit viste

Een 'haaientanden-magneet' in z'n grote teen???
Gr
Martijn

hallo,
Mijn laatste foto deed de tanden niet in hun recht komen vandaar dat ik ze opnieuw presenteer zodat de schoonheid en grootte meer tot uiting komen.
1) Toen ik deze vond, vroeg een medezoeker om nog eens goed te kijken naar kartels! Maar het is toch echt een hastalis.
2 & 3 zijn voorbeelden van bijna perfecte tanden uit het Antwerpse.
groet
Gambit
[Bewerkt door Gambit op 16-09-2008 om 08:59 NL]