Van welk dier is dit de schedel?
Van welk dier is dit de schedel?

Ik kan er de vinger niet op leggen. Wie wil mij helpen?
De totale lengte is circa 30 cm.
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: Van welk dier is dit de schedel?
ik denk aan dolfijn, kijk hier eens: http://1kai.dokkyomed.ac.jp/mammal/en/f ... nidae.html
Groet,
Niels
Niels
een bruinvis (Phocoena phocoena). Dit is de kleinste dolfijn die in de Noordzee voorkomt. Op het strand gevonden?
Groet, Vilmar
Groet, Vilmar
Vilmar D
- DragonSearcher
Bruinvis zou idd goed kunnen. Erg mooie vondst livre!
... Eternity awaits ...
Gevonden op de noordpunt van Langeland, Denemarken. Ik wil hem graag bleken, hoe dat het simpelste aan te pakken?
- DragonSearcher
Mijn eigen schedels bleek ik altijd met bleekwater, verkrijgbaar bij de supermarkt enz...Schedel er in leggen en af en toe kijken of hij al mooi wit is. Daarna grondig afspoelen met water en laten drogen. (en zorgen dat je het bleekwater niet in je kleren krijgt, want dat geeft niet zulke mooie vlekken...)
... Eternity awaits ...
Bleken kun je doen met waterstofperoxide, verkrijgbaar bij de drogist. Als je hier de schedel inlegt is hij na een paar dagen wit.
- Jan Losser
Gebruik in ieder geval een veiligheidsbril
Beide stoffen zijn erg gevaarlijk voor je ogen. Krijg je een spat in je ogen dan heb je grote kans dat je dan je ogen voorgoed verpest. En zonder goede ogen is het slecht zoeken
Beide stoffen zijn erg gevaarlijk voor je ogen. Krijg je een spat in je ogen dan heb je grote kans dat je dan je ogen voorgoed verpest. En zonder goede ogen is het slecht zoeken
Zonder verleden geen toekomst