USA trip dag 3
Antw: Antw: USA trip dag 3
juul schreef:
die laatste is echt prachtig !
MVG, juul
ik deel je mening
mvg gilles
Antw: USA trip dag 3
Vampire creek!
voor mij één van de betere lokatie's.Veel klein spul met prachtige kleuren.Duizende hongerige muggen hadden het op Rene en vooral op Jaap gemunt.Hij moest zelfs een volledige regenpak aantrekken om aan hun aanvallen te weerstaan(foto 4).Deze lokatie doen we later nog eens aan gewapend met isect repellent om die vampieren op afstand te houden.foto 5:mijn vonsten die dag.
Wally
- sharkteethrene
Zoals Jan al vertelden hadden Wally en ik een zeer leuk plekje gevonden.
Prachtige tandjes in vele verschillende kleuren.
Toen we helaas afscheid namen van de locatie en alles in de auto ingepakt hadden.
Kwamen er twee localen jongetjes aan.
Die vertelden ons dat verderop in een ander gedeelte van de creek grotere tanden gevonden werden??
Nog even kijken dus.
Na goed tien meter in de creek te zijn gelopen zag ik tot mijn verbazing een grote angustiden op de bodem liggen.
(tand in het midden van de foto)
Mijn dag kon al niet meer kapot.
Helaas werd het donker en gingen we met een dubbel gevoel weg.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- sharkteethrene
Nogmaals ikke,
Zoals eenieder ziet op de foto's zijn wally en ik in een zijtakje van de creek gaan zeven,hier was nog niets aangeraakt je zou bijna zeggen in-situ.
Jaapio was hier als eerste aan begonnen maar moest door het vele gif in zijn lijf voor een korte periode in de bus gaan liggen.(daar zijn ook foto's van toch?)
We zijn hier later nog eens terug gegaan en hebben van de zijtak ook een creek gemaakt,lol.
En je raad het al..... jaaaaaaaaaa??????????
Foto's volgen op dag 7.
Groetjes,
Rene.
[Bewerkt door sharkteethrene op 03-10-2008 om 20:26 NL]
Zoals eenieder ziet op de foto's zijn wally en ik in een zijtakje van de creek gaan zeven,hier was nog niets aangeraakt je zou bijna zeggen in-situ.
Jaapio was hier als eerste aan begonnen maar moest door het vele gif in zijn lijf voor een korte periode in de bus gaan liggen.(daar zijn ook foto's van toch?)
We zijn hier later nog eens terug gegaan en hebben van de zijtak ook een creek gemaakt,lol.
En je raad het al..... jaaaaaaaaaa??????????
Foto's volgen op dag 7.
Groetjes,
Rene.
[Bewerkt door sharkteethrene op 03-10-2008 om 20:26 NL]
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Wow!! De prachtige tanden vliegen om de oren!!:D Echt oprecht respect!! Ik hoop dat jullie nog veel mooie tanden vinden. Hopelijk waren de vampiertjes wel zo aardig om even als goedmakertje een mooie Hemi naar Jaap en Rene te brengen;) veel plezier en succes nog!! Ik kijk al uit naar dag 4, 5, 6, enz.
MVG,
Tim
P.S. Hoe groot is die angustidens?
MVG,
Tim
P.S. Hoe groot is die angustidens?
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
hierbij nog snel een foto van enkele vonsten.
Hemi's in alle grote's en kleuren,let op het kaakfragment bovenaan 2de van rechts.zo heeft rene er enkele gevonden.
kom op Harold en Jaap,waar blijven jullie foto's?
wally
Wauw, wat een geweldige vondsten. Kan niet wachten om zelf eens naar Amerika te gaan.
Maak ons maar goed jaloers, dan wordt de noodzaak zelf te gaan des te groter.
Grrr Edo
Maak ons maar goed jaloers, dan wordt de noodzaak zelf te gaan des te groter.
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- Hammerhead
Zo zag de rug van Jaap er aan het eind van de dag uit.
De meeste zwellingen waren al een stuk afgenomen.
Blijkbaar reageerde Jaap nogal heftig op het gif van de muggen.
Wij werden ook wel gestoken maar dat bleef bij kleine bultjes die nogal jeukten.
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland