megachasma
megachasma
wie heeft er goede foto,s van de megachasma
tanden ik denk dat ik er een heb gevonden maar ik kan geen goede vergelijkings foto vinden wie helpt mij aan een goede foto alvast bedankt grtn arien
tanden ik denk dat ik er een heb gevonden maar ik kan geen goede vergelijkings foto vinden wie helpt mij aan een goede foto alvast bedankt grtn arien
- sharkteethrene
Antw: megachasma

Hallo Arien,
Hierbij wat foto's van een mooi exemplaar.(collectie Frank van Esch)
Mischien dat je jou vondst ook eens kan fotograveren?
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
ok rene bedankt voor de foto,s ik zal van het weekend eens foto,s maken
kan het kloppen dat er ook bij spitsen op zitten bij het tandje dat ik heb gevonden zit dat namenlijk wel grtn arien
kan het kloppen dat er ook bij spitsen op zitten bij het tandje dat ik heb gevonden zit dat namenlijk wel grtn arien
- sharkteethrene
Hallo Arien,
Dit is zeer zeker mogenlijk,er zijn er al meerdere gevonden met dit verschijnsel.(zie foto)
Nu ben ik inmiddels erg benieuwd naar je tandje,lol.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
- Supergraver
Hee Rene,
Ik denk dat ik er ook een heb gevonden deze week, ik neem h'm vrijdagavond wel mee.
gr
Martijn
Ik denk dat ik er ook een heb gevonden deze week, ik neem h'm vrijdagavond wel mee.
gr
Martijn

hier al vast een paar foto,s van mijn tand niet erg duidelijk maar mischien kan iemand er iets van maken grtn arien
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: megachasma
Lijkt op een Parasymphysaire notorynchus. (zie http://www.elasmo.com/frameMe.html?file ... a-alt.html )mirre2be schreef:
hier al vast een paar foto,s van mijn tand niet erg duidelijk maar mischien kan iemand er iets van maken grtn arien
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
- notorynchus
ik denk niet dat het hier om een para symphysaire notorynchus gaat want er zit duidelijk een spleet in de wortel waar van of ik denk dat er twee wortel takken hebben gezeten en ik heb hem vergeleken met een aantal para symphys en ik kon geen overeenstemming vinden dus ik probeer als het mooi weer is nog een paar foto,s te maken grtn arien
- Fossiel hunter sean
- Contacteer: