Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
Weet die "gulle gever" al wat ik al niet allemaal kapot heb laten vallen ....... LOLGerrit-Jan schreef:
Goed gezien Ward, idd een "Amerikaantje" die Martijn van een goede bekende heeft gekregen omdat hij een vorige uit de vitrine heeft laten stuiteren.

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
- Supergraver
Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
Ik zie dat ik weer te laat ben met reageren 
Ik wilde nog zeggen dat de vindplaats in de omg Uden was, hahahaha.
M'n bek viel er van open en Rene is heel erg blij dat hij geen knappe meid is, hahaha.
Gr
Martijn

Ik wilde nog zeggen dat de vindplaats in de omg Uden was, hahahaha.
M'n bek viel er van open en Rene is heel erg blij dat hij geen knappe meid is, hahaha.
Gr
Martijn
- sharkteethrene
Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
Ha Martijn,
Ik moet wel zeggen dat ik me een beetje ongemakkelijk voelde hoe je na me keek,lol lol lol.
Ook heb ik het Guines book of records gebeld.
24 halve liters bier verdwenen in een zeer korte tijd(Frankie en Gerrit-jan medeplichtig)al met al zoals altijd weer een gezellige en geslaagde avond.
Groetjes,
Rene.
Ik moet wel zeggen dat ik me een beetje ongemakkelijk voelde hoe je na me keek,lol lol lol.
Ook heb ik het Guines book of records gebeld.
24 halve liters bier verdwenen in een zeer korte tijd(Frankie en Gerrit-jan medeplichtig)al met al zoals altijd weer een gezellige en geslaagde avond.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
Dan tel er maar twee van af want ik moest nog rijden (om drie uur 'snachts)sharkteethrene schreef:
24 halve liters bier verdwenen in een zeer korte tijd (Frankie en Gerrit-jan medeplichtig).
Groetjes,
Rene.
Jammer dat ik het antwoord op je quiz vraag niet wist die avond, anders was ik ook nog met een "waarvanikdenaamnietweet" weg gegaan.
Bedankt nog wel voor de Meg uit Antwerpen

Het was idd gezellig en ook de opnames van Frankie waren leuk om te bekijken. Leuk alles op de film te leggen.
Groeten
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 05-10-2008 om 21:44 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)