Update cidaris uit Rheine
- Supergraver
Update cidaris uit Rheine
Een half jaartje terug heb ik in Rheine een reguliere egel gevonden. Via via heb ik contact gekregen met dhr E. Hintze, iemand met een hele berg kennis op dit gebied. Oa, foto's, mailtjes etc uitgewisseld. Hij kon er verder ook niet veel meer mee en heeft de foto's doorgestuurd naar de heer H. Piesold (Natuurkunde-Museum Essen). Alleen met de foto's kwam de heer H. Piesold voorlopig niet verder dan fam Hemicidaroidae.
Ik heb de egel nu vrij van het grootste stuk matrix en zie dat hij, hoewel verdrukt, compleet is. De egel is reeds onderweg naar de Heer H. Piesold. En wellicht weten we snel genoeg of we hier te maken hebben met een Pseudocidaris schalki of een Pseudodiadema schalki
Wordt zeker vervolgd!
Mvg
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 19-10-2008 om 13:53 NL]
Ik heb de egel nu vrij van het grootste stuk matrix en zie dat hij, hoewel verdrukt, compleet is. De egel is reeds onderweg naar de Heer H. Piesold. En wellicht weten we snel genoeg of we hier te maken hebben met een Pseudocidaris schalki of een Pseudodiadema schalki
Wordt zeker vervolgd!
Mvg
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 19-10-2008 om 13:53 NL]
Antw: Update cidaris uit Rheine
Hoi Martijn.dat zou toch super zijn!een fossiel na jezelf vernoemd.daar doe je het toch allemaal voor.ik hou de research in de gaten ;-)gefeliciteerd!!!
- Supergraver
Antw: Antw: Update cidaris uit Rheine
Erik-B schreef:
Hoi Martijn.dat zou toch super zijn!een fossiel na jezelf vernoemd.daar doe je het toch allemaal voor.ik hou de research in de gaten ;-)gefeliciteerd!!!
Hahaha, ja dat laatste was een grapje van mijn kant, eerst eens zien waar de experts mee komen
Gr
Martijn
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Hoeft toch helemaal geen grap te zijn! Zo heeft een vriend van me een trilobiet naar hem genoemd, zo zie je maar.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
- Supergraver
'schalki' is vandaag aangekomen in Duitsland. En zal dezer dagen van dichtbij bekeken worden
.
Wordt vervolgt.
Mvg
Martijn
Wordt vervolgt.
Mvg
Martijn
- Carcharias
- Contacteer:
Leuk! Ik hoop dat ik dat ook ooit eens mee mag maken, dat er een fossiel naar mij vernoemd word
Luctor et Emergo