El Oued, Algerije
-
leclused
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
El Oued, Algerije
Dag allemaal,
Heeft er iemand van jullie weet of er in de buurt van El Oued, Algerije vindplaatsen zijn. Ik ga volgende week namelijk op bezoek bij mijn schoonfamilie aldaar en vroeg me af of er daar in de buurt iets te vinden valt.
Groeten
Dagobert
[Bewerkt door leclused op 21-10-2008 om 13:00 NL]
Heeft er iemand van jullie weet of er in de buurt van El Oued, Algerije vindplaatsen zijn. Ik ga volgende week namelijk op bezoek bij mijn schoonfamilie aldaar en vroeg me af of er daar in de buurt iets te vinden valt.
Groeten
Dagobert
[Bewerkt door leclused op 21-10-2008 om 13:00 NL]
Dagobert L'Ecluse
Antw: El Oued, Algerije
Hallo Dagobert,
Ik heb geen weet van vindplaatsen in El Oued, er is wel juist over de grens in Tunesië de zoutvlakte "Chott El Jerid" hier vindt men mooie zoutkristallen.
Ik heb een gastropode uit de buurt van Taghit, waar ook prachtige rotstekeningen zijn en woestijnrozen van de omgeving van Timimoun, maar dit is misschien wat ver voor je.
groetjes
Patrick
Ik heb geen weet van vindplaatsen in El Oued, er is wel juist over de grens in Tunesië de zoutvlakte "Chott El Jerid" hier vindt men mooie zoutkristallen.
Ik heb een gastropode uit de buurt van Taghit, waar ook prachtige rotstekeningen zijn en woestijnrozen van de omgeving van Timimoun, maar dit is misschien wat ver voor je.
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
-
leclused
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Patrick,
Alvast bedankt. We vliegen trouwens via Tunesië dus die zoutvlakte zou wel eens op de weg kunnen liggen. Ik zal het vanavond eens bekijken.
Dagobert
Alvast bedankt. We vliegen trouwens via Tunesië dus die zoutvlakte zou wel eens op de weg kunnen liggen. Ik zal het vanavond eens bekijken.
Dagobert
Dagobert L'Ecluse
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Zou goed kunnen dat dat op de weg ligt. Ik ben er ook al geweest, is erg indrukwekkend.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)