quizje tussendoor
- FransFrenken
- Contacteer:
Antw: quizje tussendoor
laten we ook eens gokken..
1212
1212
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
Antw: Antw: quizje tussendoor
Van de initiator van deze Quiz begreep ik dat de tandjes uit het Aurora gruis niet meegeteld worden (teveel werklanselot schreef:
Hoi Rene,
Heb ik het goed dat deze meg uit ook Cuba komt net als die twee spierwitte tanden in de kast?
Ik denk dat je bij Aurora bergen gruis hebt verzet dus ik gok op 7346 tanden, maar ik kan er 1 of 2 naast zitten.
Arjen

Arjen
PS Ik dank Sinterklaas bij deze nogmaals voor het pakketje dat deze week op de mat viel. LOL in het kwadraat.
[Bewerkt door Lanselot op 06-11-2008 om 16:42 NL]
Antw: Antw: Antw: quizje tussendoor
lanselot schreef:Van de initiator van deze Quiz begreep ik dat de tandjes uit het Aurora gruis niet meegeteld worden (teveel werklanselot schreef:
Hoi Rene,
Heb ik het goed dat deze meg uit ook Cuba komt net als die twee spierwitte tanden in de kast?
Ik denk dat je bij Aurora bergen gruis hebt verzet dus ik gok op 7346 tanden, maar ik kan er 1 of 2 naast zitten.
Arjen). Daarom geef ik mezelf het recht om mijn inschatting te herzien en het exacte aantal van 1974 (mooi bouwjaar ook) tandjes in te dienen als mijn inschatting.
Arjen
PS Ik dank Sinterklaas bij deze nogmaals voor het pakketje dat deze week op de mat viel. LOL in het kwadraat.
[Bewerkt door Lanselot op 06-11-2008 om 16:42 NL]
Oeps, blijkbaar is er nog iemand in 1974 geboren. Ik roep nu 1300 tandjes
- Supergraver
Lekker makkelijk zeg, jezelf het recht geven om je antwoord te herzien
Dat is in strijd met de quiz-regels, maar omdat het hier om een buitengewone quiz gaat, moet je toch minstens toestemming vragen aan de quizmaster
Gr
Martijn

Dat is in strijd met de quiz-regels, maar omdat het hier om een buitengewone quiz gaat, moet je toch minstens toestemming vragen aan de quizmaster

Gr
Martijn
Ho, ho broer
(er was iemand die zich af vroeg of we broers waren)
I had bij mijn originele post al direct gezegd dat ik rekening hield met het feit dat Rene de tandjes uit het gruis mee nam.
Arjen

I had bij mijn originele post al direct gezegd dat ik rekening hield met het feit dat Rene de tandjes uit het gruis mee nam.
Arjen
- Supergraver
Antw: Antw: quizje tussendoor
(das snel)lanselot schreef:
Ho, ho broer(er was iemand die zich af vroeg of we broers waren)
Arjen
HMMMMMMMM, tja toch moeilijk ...... ik ben natuurlijk geen quizmaster maarre,..... hahahaha LOL