ook een preparatie project

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: ook een preparatie project

Bericht door Gerrit-Jan » 10 nov 2008, 11:40

Geeft niet. Mijn fout!!

Ben benieuwd of er nog meer tandjes tevoorschijn komen.

Je laat het toch in de matrix zitten hoop ik Marcel?

Groet

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Everhardus

Bericht door Everhardus » 10 nov 2008, 11:44

Hey G-J,
Sorry, ik heb geen idee of Patrick de tandjes in de matrix laat zitten, ha, ha !!
Gr,Marcel

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Antw: ook een preparatie project

Bericht door Gerrit-Jan » 10 nov 2008, 12:15

Everhardus schreef:
Hey G-J,
Sorry, ik heb geen idee of Patrick de tandjes in de matrix laat zitten, ha, ha !!
Gr,Marcel
He, volgens mij nog niet goed wakker!!

Ik bedoel natuurlijk Patrick :D

groet

digging for it
Contacteer:

Bericht door digging for it » 10 nov 2008, 15:00

Hoi iedereen

De prepareernaald die Gert-Jan bedoeld is een elektrische die je bij de steenarend kunt kopen voor 35 euro. Ik ben daar ook mee begonnen en het werkte wel. De nadelen waren dat je hen maar 15 minuten mocht gebruiken en dan weer 15 minuten moest uitzetten. verder was het een redelijk brede naald. NU heb ik al weer een tijdje een luchtdruk naald en die zijn inderdaad wat duurder. Op de compressor kun je een hoop besparen. De vraag is alleen of je buren er dan blij mee zin. Een gewone compressor heb je al snel voor 60 euro, maar dan heb je ook erg veel geluid erbij en dat is niet fijnmet een constant vullende compressor. Ik heb daarom een fluistercompressor gekocht die veel minder geluid levert, maar daarom dus ook bijna het 10 voudige kost.

@ Gert-Jan: Marokkaans praat ik nog niet zo geweldig, maar deze man ken ik al wel wat langer. En ik betaal dus echt geen 30 euro voor zo'n tand. Hoewel ik moet zeggen dat er erg mooie exemplaren bijlagen. Gewoon even wat praten over de aantallen en de economische crisis dan zakt de prijs al heel snel. En je moet weten dat hij 5 kinderen heeft die hij te eten moet geven. Helpt ook altijd.

Verder laat ik de tand wel in de matrix staan,maar ik wil hem nog wel iets vrijer prepareren. De vraag is nu alleen tot hoever ik nog zal gaan.

Groeten Patrick

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 10 nov 2008, 15:16

Haha,

L:DL

Echt leuk te lezen dat je dat zo aanpakt. Echt zoals men dat doet in die landen. Maar dat moet een beetje in je aard liggen. Ben zelf niet zo een prater (gek he, zou je verwachten)

Ik heb er inderdaad best leuke tanden gezien, maar ga toch eens kijken wat hij nog meer heeft in de winkel.

Ps: Waar heb je dat fluisteraparaat gehaald (grappige naam)?? Ook bij de steenarend?

Groet

digging for it
Contacteer:

Bericht door digging for it » 10 nov 2008, 15:47

Hoi Gert-Jan

Kijk eens bij de bodemschat op internet. Daar hebben ze ze ook en ook de prepareernaalden.

Groeten

Gesloten