beurs antwerpen wie gaat erheen?????

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
mineraal0
Antw: beurs antwerpen wie gaat erheen?????

Bericht door mineraal0 » 18 nov 2008, 21:31

Ja een erg leuke beurs!
De jeugd van ".net" waren voltallig aanwezig en ik heb eindelijk eens een gezicht kunnen plakken op een paar forumleden. Ook leuk geruild met Arendsoog senior en junior en een leuk praatje geslagen met Jowhi , Nijntje , Theo , Jeroen en nog vele anderen.
Inderdaad veel minderalen , heel veel juwelen ( leek soms meer op een juwelenwinkel) en maar weinig fossielen. Ook weer veel vindingrijke Marrokaanse nep , die wordt ieder jaar creatiever ! :D
Nu hadden ze zelfs een plaat met trilobieten en slangsterren , waar ahlen ze het toch...

Maar het was toch een zeer leuke beurs !

Groetjes,

Gunther

Ohja onder de jeugd van Fossiel.net verstaan we : Jim , Robin , Robbin , Stephan , Dominic , Frederik junior ,..
Er zijn er nog anderen maar die kwamen pas de dag erna , of konden niet door omstandigheden...
Toch wel een leuke bende geworden :D.
We hadden ons tafeltje volgepropt met show- en ruilmateriaal , de voorbijgangers dachten zelf even dat sommige dingen te koop waren :D.

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 18 nov 2008, 23:23

Heb mooie dingen gezien op de beurs, leuk inderdaad om sommige gezichten terug te zien en bij andere "nicknames" een gezicht te plakken.
Gunther, die Carcharodon was adembenemend in't echt!
Trouwens, ik voel me met mijn 18 jaar nu ook weer niet ZO oud dat ik geen jeugd meer ben:(:D.

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

dinkie
Contacteer:

Bericht door dinkie » 18 nov 2008, 23:37

hehe en ik moet dan de jeugd voorstellen met men 22 jaar swel grappig.
Ben wel de oudste van de groep.

grtz dinkie

[Bewerkt door dinkie op 18-11-2008 om 23:37 NL]

ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS

mineraal0
Antw: Antw: beurs antwerpen wie gaat erheen?????

Bericht door mineraal0 » 19 nov 2008, 14:29

hieronymus schreef:
Heb mooie dingen gezien op de beurs, leuk inderdaad om sommige gezichten terug te zien en bij andere "nicknames" een gezicht te plakken.
Gunther, die Carcharodon was adembenemend in't echt!
Trouwens, ik voel me met mijn 18 jaar nu ook weer niet ZO oud dat ik geen jeugd meer ben:(:D.
Oei sorry , daarmee dat ik "..." had geschreven :D Maar wees gerust je hoort er nog bij hoor !
Bedankt trouwens voor de reactie over mijn Carcharodon , heb er veel complimenten over gekregen. (: Jammer dat ik zo ver woon , zou anders met veel plezier naar die vergaderingen/bijeenkomsten zijn gekomen waar je over sprak.

Groetjes,

Gunther

Gesloten