Krabben en Kreeften uit t Limburgse..
Antw: Krabben en Kreeften uit t Limburgse..
tuurlijk dirk,
ik had even het idee dat jullie werk al uit was, ik kan nog wel even wachten
ik had even het idee dat jullie werk al uit was, ik kan nog wel even wachten

"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 308 times
- Contacteer:
Louis, ik ga t proberen te veranderen, maar de namen veranderen zo vaak dat t moeilijk wordt alles bij te houden! In het verleden zijn de tanden als dusdanig gedetermineerd,
de vindplaats en de juiste laag zijn voor mij het belangrijkste, de naam kan altijd nog gecorrigeerd worden toch? In het verleden zijn de tanden als dusdanig gedetermineerd.
gr Mart
de vindplaats en de juiste laag zijn voor mij het belangrijkste, de naam kan altijd nog gecorrigeerd worden toch? In het verleden zijn de tanden als dusdanig gedetermineerd.
gr Mart
To share or not to share, that's the question!
Antw: Antw: Krabben en Kreeften uit t Limburgse..
mee eens ! en eigenlijk ... zolang de publicatie er niet is kan/mag mijn inziens M. lemonnieri nog rustig gebruikt worden .. alhoewel ...Caveman schreef:
... de vindplaats en de juiste laag zijn voor mij het belangrijkste, de naam kan altijd nog gecorrigeerd worden toch? In het verleden zijn de tanden als dusdanig gedetermineerd.
gr Mart

grtn,mike
Mooie collectie Mart.
Hebben tanden en trilobieten toch iets gemeen: ook bij de trilo's veranderen de namen regelmatig en moeten de kaartjes weer worden aangepast.
vr,gr,
Jan
Hebben tanden en trilobieten toch iets gemeen: ook bij de trilo's veranderen de namen regelmatig en moeten de kaartjes weer worden aangepast.
vr,gr,
Jan
De senioribus nil nisi bene