wat bezielt ons?
Antw: wat bezielt ons?
Tja... had ik zelf ook al willen zeggen, maar.....
Als ze ons zien staan bij nat-zeven of je komt terug van het nat-zeven (groene-mannetjes effect)dan denken ze al dat er een steekje los is, laat staan als je daarna gaat snorkelen in een afwasteiltje!!
Als ze ons zien staan bij nat-zeven of je komt terug van het nat-zeven (groene-mannetjes effect)dan denken ze al dat er een steekje los is, laat staan als je daarna gaat snorkelen in een afwasteiltje!!
Gewoon doormodderen
Daar had ik al aan gedacht, maar ik durfde het er niet bij te zetten.
Als ze ons terug zien komen van het nat-zeven (groene mannetjes effect,) twijfelen ze al aan ons verstand. Laat staan dat je daarna zonder voor gek versleten te worden kunt gaan snorkelen in een afwasteiltje!!
(oei nou staat ie dubbel..)
[Bewerkt door Cugel op 30-11-2008 om 12:08 NL]
Als ze ons terug zien komen van het nat-zeven (groene mannetjes effect,) twijfelen ze al aan ons verstand. Laat staan dat je daarna zonder voor gek versleten te worden kunt gaan snorkelen in een afwasteiltje!!
(oei nou staat ie dubbel..)
[Bewerkt door Cugel op 30-11-2008 om 12:08 NL]
Gewoon doormodderen
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
L:DL
...en de bril afzetten of de contactlenzen uit wil ook nog wel eens helpen

De titel is niet voor niets "wat bezielt ons" hahaha
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 30-11-2008 om 12:12 NL]
...en de bril afzetten of de contactlenzen uit wil ook nog wel eens helpen

De titel is niet voor niets "wat bezielt ons" hahaha
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 30-11-2008 om 12:12 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- binbinneke
- Contacteer:

Wat bezielt ons?
Foto's lijken me inderdaad duidelijker om dit te weergeven dan woorden ooit dichtbij zullen komen.
Maar het (koud-)lijden, slenteren en sleuren, rugpijn, kramp, honger, vuil worden etc. ... is het niet leuk?

Ik denk dat we 't er allemaal over eens zijn. Hoe zwaarder de dag, hoe meer tevreden over de vondsten (meestal).
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
HOERAAAAAAAAA weer internet sinds maaaaanden!!
Kut providers. Ik ben verhuisd en ze konden niet leveren.
Dat ter zijde, Idd wat in godsnaam.....
De eerste foto is na een paar uurtjes ''Vampire creek'' In the US. Zo zag mijn hele lichaam eruit zo'n beetje.
Ik kan je vertellen dat ik zelden dichter bij de Hel ben geweest.
En; JEZUS wat een foto van mij Vliet!! Erg flatteus. Man ik lijk wel 150 kg en 50 jaar oud man!!
Die krijg je terug. Hier een van de meest flatteuze die ik van jou heb gemaakt, Gna gna.
En een paar foto's waar ik een beetje normaal op sta.
Groeten,
Jaap
Swampthing
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: wat bezielt ons?
Misschien er dan ook maar gelijk een zwembrilletje bij aanschaffen voor onder de straalGerrit-Jan schreef:Een snorkel kan hierbij helpenCugel schreef:
Een ruime bak met water kan ook, dan kun je beide ogen tegelijk doen, maar heeft het nadeel dat een mens niet zo geschikt blijkt te zijn om onder water adem te halen...
Groet

Luctor et Emergo
- Everhardus
Gerrit Jan schreef : "...en de bril afzetten of de contactlenzen uit wil ook nog wel eens helpen"
Zal best helpen, maar eh, ik ben er om haaientanden te zoeken, niet om zelfmoord te plegen.......dan maar zand onder m'n lenzen (geen fun kan ik je vertellen.
By-the way G-J, heb je m'n mail gehad, het spul is binnen.......
Gr,Marcel
Zal best helpen, maar eh, ik ben er om haaientanden te zoeken, niet om zelfmoord te plegen.......dan maar zand onder m'n lenzen (geen fun kan ik je vertellen.
Gr,Marcel
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: wat bezielt ons?
Nee, niet gehad ??? Doosjes ook binnen inmiddels?Everhardus schreef:
Gr,Marcel
We moeten maar eens afspreken dan. Dinkie was ook al benieuwd.
Wellicht binnenkort bij mij

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Ik denk dat we er nooit achter komen wat ons beweegt om naar fossielen te zoeken als er maar genoeg zand ligt denk ik en wat haaien in de buurt zijn het is en blijft de mooiste hobby die ik ooit gehad heb.
groeten Erik
E.J.