wilt iemand mee naar antwerpen?
wilt iemand mee naar antwerpen?
beste forumleden ik zou graag eens naar antwerpen gaan om haaientanden te gaan zoeken maar ik weet niet waar ik moet zijn kan iemand me helpen.
- Supergraver
Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Ik zou je kunnen helpen, maar ik kom niet naar Nederland en Belgie voor april 2009 
Maar wees gerust er zijn voldoende forumleden die je best op sleeptouw willen nemen, dat deden/doen ze bij mij ook
Gr
Martijn

Maar wees gerust er zijn voldoende forumleden die je best op sleeptouw willen nemen, dat deden/doen ze bij mij ook

Gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hey Marnick,
waar ergens woon je?
stuur me maar eens een mailtje!!
Groet
waar ergens woon je?
stuur me maar eens een mailtje!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Misschien kunnen we zoiets organiseren als een Masters-Beginners uitstap naar Antwerpen:D. Dan kan ik zelf ook mee (als Beginner natuurlijk).
MVG,
juul
[Bewerkt door juul op 07-12-2008 om 17:13 NL]
MVG,
juul
[Bewerkt door juul op 07-12-2008 om 17:13 NL]
beste juul
bent u al eens naar antwerpen geweest
en als je zoiets wilt beginnen moeten we dit op heel het forum plaatsen groet
marnick
bent u al eens naar antwerpen geweest
en als je zoiets wilt beginnen moeten we dit op heel het forum plaatsen groet
marnick
- Moonwalker
- Contacteer:
Beste Juul en andere beginners,
Beste manier is om via mail raad te vragen,er zijn zeker mensen waarmee je mee kunt, of gewoon es zelf op verkenning gaan.
Maar laat ons a.u.b. deze kans niet verpesten met teveel te zoeken, want daarvan komt alleen wangedrag dat uiteindelijk een totaal verbod op zoeken geeft. kijk maar naar de meeste andere vindplaatsen die nu al niet meer toegankelijk zijn. wij zijn nog altijd afhankelijk van de "goodwill" van de uitbaters van groeven en andere.
dus a.u.b. vindplaats info via mail regelen en geen fossiel.net uitstap daarnaartoe.
exacte info zal je hier nooit vinden, dit is bij de meeste op dit forum een gevoelig onderwerp.
groetjes.
[Bewerkt door Moonwalker op 07-12-2008 om 19:32 NL]
Beste manier is om via mail raad te vragen,er zijn zeker mensen waarmee je mee kunt, of gewoon es zelf op verkenning gaan.
Maar laat ons a.u.b. deze kans niet verpesten met teveel te zoeken, want daarvan komt alleen wangedrag dat uiteindelijk een totaal verbod op zoeken geeft. kijk maar naar de meeste andere vindplaatsen die nu al niet meer toegankelijk zijn. wij zijn nog altijd afhankelijk van de "goodwill" van de uitbaters van groeven en andere.
dus a.u.b. vindplaats info via mail regelen en geen fossiel.net uitstap daarnaartoe.
exacte info zal je hier nooit vinden, dit is bij de meeste op dit forum een gevoelig onderwerp.
groetjes.
[Bewerkt door Moonwalker op 07-12-2008 om 19:32 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Nou nou, zo gevoelig ligt het toch al lang niet meer.moonwalker schreef:
Beste Juul en andere beginners,
groetjes.
Ik heb Marnick juist aangeraden het op het forum te vragen omdat het lastig is om ieder in het wilde weg een mail te sturen.
Heb hem gezegd een oproep te doen en af te wachten wie er op reageert.
Op een punt geef ik je gelijk, namelijk dat mensen toch in de linker put gaan kijken als er gewerkt wordt en dan is inderdaad het hek van de dam (heb dat laatst ook meegemaakt: iemand een locatie geven en die persoon gaat vervolgens toch vrolijk daar kijken als men daar aan het werken is)
Verder heb ik er geen moeite mee, of het nu een Nederlandse/ Belgische of Duitste vindplaats is. Maar hiermee vervallen we in een oude (doorgekauwde) discussie. Als eenieder doet wat van hem verwacht wordt en niemand in de weg staat is het goed lijkt me. Specifieke info kun je dan verder inderdaad per mail uitwisselen en niet op het forum (er zijn toch altijd personen die daar veel moeite mee hebben)
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 07-12-2008 om 20:00 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

We kunnen ook met zijn alle een terasje pakken in Antwerpen, lekker een biertje.
(hik,hik,hik). in plaats van te gaan zwoegen in een put?
En als we teveel ophebben, blijven we slapen bij formleden die in Antwerpen wonen(lekker makkelijk)We zijn tenslotte toch een familie.
[Bewerkt door Johwi op 07-12-2008 om 20:32 NL]
SeeYou!
Antw: Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Zie je van ver!! geen zatte palullen in mijn huis!Johwi schreef:
En als we teel ophebben, blijven we slapen bij formleden die in Antwerpen wonen(lekker makkelijk)We zijn tenslotte toch een familie.

maar men mag mij altijd mailen als een begeleider gezocht wordt.
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!