Makohaai 7cm +

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Maarten
Antw: Makohaai 7cm +

Bericht door Maarten » 04 mei 2005, 23:28

Afbeelding

Deze prachtige witte haai is ruim 7 cm en kocht ik vandaag voor 45 dollar, bedoel ik maar...

Groet!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

ilse

Bericht door ilse » 04 mei 2005, 23:52

Hoi Maarten,
Dat is een héééééééél mooie tand voor eigenlijk geen geld. Van welk land is hij afkomstig?
Groetjes...
Ilse

[Bewerkt door ilse op 04-05-2005 om 22:53 NL]

FOSSILS ARE FOR EVER!

Maarten
Antw: Antw: Makohaai 7cm +

Bericht door Maarten » 05 mei 2005, 00:00

ilse schreef:
Hoi Maarten,
Dat is een héééééééél mooie tand voor eigenlijk geen geld. Van welk land is hij afkomstig?
Groetjes...
Ilse

[Bewerkt door ilse op 04-05-2005 om 22:53 NL]
Ilse, tand is heel mooi maar niet perfect, kleine \"crack\" in de wortel, maar ja...

Afkomstig uit Peru (Chili had ik al een 7+ cm).

Hartelijke groet, Maarten
Oja, 45 dollar blijft 45 dollar, al is het een goede investering en 10x zeldzamer dan hastalis...

[Bewerkt door Maarten op 04-05-2005 om 23:01 NL]

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Somniosus
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Makohaai 7cm +

Bericht door Somniosus » 05 mei 2005, 00:04

Supergraver schreef:
Hier ben ik benieuwd naar! Een discussie over I. hastalis of C. hastalis. Misschien gevolgd door de brede variant en de smalle variant.Ik doe hier niet aan mee, want zelfs de geleerden zijn het hier nog niet over eens.\'What\'s in a name?\'Succes!
Groeten, Martijn
Dit vind men blijkbaar leuk; Over of het Isurus of Cosmopolitodus is, mij gelijk, hoewel ik er zeker een mening over heb. Dat breed en smal gedoe is belachelijk. Dus neen, ik wil hierover niet teveel \'discussieren\'. Just funny...

Maarten
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Makohaai 7cm +

Bericht door Maarten » 05 mei 2005, 00:23

somniosus schreef:
Supergraver schreef:
Hier ben ik benieuwd naar! Een discussie over I. hastalis of C. hastalis. Misschien gevolgd door de brede variant en de smalle variant.Ik doe hier niet aan mee, want zelfs de geleerden zijn het hier nog niet over eens.\'What\'s in a name?\'Succes!
Groeten, Martijn
Dit vind men blijkbaar leuk; Over of het Isurus of Cosmopolitodus is, mij gelijk, hoewel ik er zeker een mening over heb. Dat breed en smal gedoe is belachelijk. Dus neen, ik wil hierover niet teveel \'discussieren\'. Just funny...
Ja, behalve discusseren kun je er ook van genieten....

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 05 mei 2005, 00:30

Daar heb je gelijk in Maarten.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Maarten

Bericht door Maarten » 05 mei 2005, 00:33

Frederik schreef:
Daar heb je gelijk in Maarten.

Okay, and now: back to earth!

Wie heeft er een 7 + cm mako tand voor mij te koop of te ruil?!?!?!?!??!??

Smaug
Community Manager
Has thanked: 225 times
Been thanked: 109 times

Bericht door Smaug » 05 mei 2005, 11:01

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

Maarten

Bericht door Maarten » 05 mei 2005, 12:18

Ja, heb ik (uiteraard) allemaal al gezien, ik wil er alleen eentje uit Nederland (of Belgie). Het is niet echt moeilijk over de plas een 7+ tand te bemachtigen, zelfs niet voor witte haai.

Wel bedankt!

Maarten

Maarten

Bericht door Maarten » 05 mei 2005, 20:33

Afbeelding

Dit is een mako tand uit mijn verzameling: 7+ cm afkomstig uit Chili. Deze heeft echter zeer lichte karteltjes, een \"transition\" tand dus. Een echte hastalis (zonder karteltjes) uit Chili of Peru 7 + cm verwacht ik een dezer dagen, ik wil er dus echter eentje uit Nederland (of Belgie).

Gesloten