wervel twee
wervel twee
Hoi fossielers,
Hier ben ik nog maar eens met een wervel van Yerzeke. Graag had ik ook van deze wervel geweten van welk dier hij afkomstig is. Kunnen jullie mij daar nog eens bij helpen???
Thanks already!!!
Groetjes...
Ilse

Hier ben ik nog maar eens met een wervel van Yerzeke. Graag had ik ook van deze wervel geweten van welk dier hij afkomstig is. Kunnen jullie mij daar nog eens bij helpen???
Thanks already!!!
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- toothdigger
Antw: wervel twee
ik denk aan een slangenwervel..
groet
Tthdggr
groet
Tthdggr
Ben je Lid, Abonnee, of ben je geen van twee?
Lid sinds 10-09-2003
Lid sinds 10-09-2003
ik denk niet aan een slang. heb je de afmetingen gezien? dat zou een slang van een meter of 20 worden volgens mij:) lijkt me zoogdier
Hallo iedereen,
Dit is nog een fotooke van diezelfde wervel, misschien helpt dat wel. Zo kun je ook de lengte even bekijken,hij is wel redelijk onvolledig maar vind hem toch knap.
Groetjes...
Ilse

Dit is nog een fotooke van diezelfde wervel, misschien helpt dat wel. Zo kun je ook de lengte even bekijken,hij is wel redelijk onvolledig maar vind hem toch knap.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Ik weet het niet, wervels determineren is erg moeilijk. Het enige wat ik kan zeggen is dat het om een middelgroot zoogdier gaat.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Zoogdier, zondermeer.
Dit is nu een draaier of te wel 2e halswervel, de wervel die direct aansluit op de atlas.
Mooi ding en mooi compleet ook.
Het blijft lastig om het van foto exact te vertellen, maar dit is een waarschijnlijk van een Robachtige of grote Zeehond.
Cheers....
Dit is nu een draaier of te wel 2e halswervel, de wervel die direct aansluit op de atlas.
Mooi ding en mooi compleet ook.
Het blijft lastig om het van foto exact te vertellen, maar dit is een waarschijnlijk van een Robachtige of grote Zeehond.
Cheers....
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Vooraan is het uitsteeksel nogal lang.
achteraan is het vlakje vrij rond
daarom is het de 2e halswervel is van zeehond Omdat hij zo klein is...denk ik aan ....Ringelrob
Roofdieren zoals hond,wolf hyena en leeuw hebben een bijna dezelfde draaier(wel zeer verschillend in afmetingen).
Theo
achteraan is het vlakje vrij rond
daarom is het de 2e halswervel is van zeehond Omdat hij zo klein is...denk ik aan ....Ringelrob
Roofdieren zoals hond,wolf hyena en leeuw hebben een bijna dezelfde draaier(wel zeer verschillend in afmetingen).
Theo
Theo