Koud aan de zeeuwse kust?
Koud aan de zeeuwse kust?
Na een weekje zeeuws vlaanderen aan de kust kan ik wel stellen dat het vooral 's ochtends vroeg afzien was! Het is de wind waardoor je het extra koud krijgt, vooral als de zon nog niet schijnt. 's midags is het beter te doen.
Dus voor de echte bikkels onder ons, er is zeker leuk materiaal te vinden, ik zal nog foto's plaatsen later. Mits je ze natuurlijk kan vinden tussen het ijs

Tevens wens ik iedereen een zeer goed verzameljaar 2009 toe.
Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Antw: Koud aan de zeeuwse kust?
Ik ben zeer benieuwd naar de vondsten!
Ook aan u een fijn 2009 toegewenst!
jim
Ook aan u een fijn 2009 toegewenst!
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Carcharias
- Contacteer:
Anders ik wel! De laatste keer dat ik aan het strand ben wezen zoeken was vorige week. Alleen niet veel speciaals gevonden. Ik was vanochtend m'n residu uit Antwerpen buiten aan het uitzoeken, maar na een uurtje voelde ik m'n vingers niet meer.
En ook aan u de beste wensen.
Gr. Robbin
En ook aan u de beste wensen.
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Meestal ga ik de eerste week van het nieuwe jaar naar Cadzand, maar ik ben blij, nu niet te zijn gegaan! En dat zeker nu ik je foto's heb gezien...
Er ligt hier in Utrecht prachtig schaatsijs en ik heb mooi mijn laatste schelpengruis van Miste kunnen uitzoeken (dat duurde bij elkaar anderhalf jaar!). Nu nog de soorten uitzoeken...
Er ligt hier in Utrecht prachtig schaatsijs en ik heb mooi mijn laatste schelpengruis van Miste kunnen uitzoeken (dat duurde bij elkaar anderhalf jaar!). Nu nog de soorten uitzoeken...
HJ
- fossielenjagers
- Contacteer:
Wij zijn vorige week de hele week in Cadzand en omgeving aan het rondstruinen geweest. Het was inderdaad koud, maar een echte fossielenjager laat zich daardoor niet weerhouden. Er was een goede plek met vrijgekomen materiaal bij het Zwarte Gat (Groede). Ik ben daar zelfs 's nachts nog een keer wezen zoeken, resultaat 58 tanden, waaronder 2 gave tijgerhaaien, een bulla, 2 huidstekels en een punt van een fikse Megalodon. Niks mis mee dus, met die kou!
Groeten, Bram.
Groeten, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
Antw: Antw: Koud aan de zeeuwse kust?
fossielenjagers schreef:
Ik ben daar zelfs 's nachts nog een keer wezen zoeken
Oh nee he, nog zo'n nachtbraker. Het is besmettelijk.

Kun je wat foto's maken Bram?
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Koud aan de zeeuwse kust?
Haha, ja het ging eigenlijk best goed, dat nachtzoeken. Bracht wel een extra dimensie met zich mee, en een beetje adrenaline om zo in het pikdonker over het strand te struinen. Je hoort vanalles maar ziet buiten de bundel van je lamp niks. Kicken dus!lanselot schreef:fossielenjagers schreef:
Ik ben daar zelfs 's nachts nog een keer wezen zoeken
Oh nee he, nog zo'n nachtbraker. Het is besmettelijk.
Kun je wat foto's maken Bram?
Ik moest inderdaad nog aan jou en je foto's denken toen ik over het strand liep!

Foto's maken van de vondsten zal ik misschien dit weekend eens doen, als ik er de tijd voor heb.
Groeten, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers