Houd de dief!!!
-
- Been thanked: 1 time
Houd de dief!!!
Hoi allemaal,
Even een berichtje van Leitfossil.de.
Halverwege het jaar 2008 zijn 5 zeldzame haaientanden uit een showvitrine van het Paläontologisches Museum Nierstein in Duitsland gestolen. Deze haaientanden zijn van groot wetenschappelijk belang.
De gestolen haaientanden betreft twee exemplaren van Woellsteinia oligocaena, twee exemplaren van Isurolamna gracilis en één exemplaar von Alopias latidens.
Verdere info en afbeeldingen op:
www.museumnierstein.de
Hopelijk worden ze terug gevonden
Piet
Even een berichtje van Leitfossil.de.
Halverwege het jaar 2008 zijn 5 zeldzame haaientanden uit een showvitrine van het Paläontologisches Museum Nierstein in Duitsland gestolen. Deze haaientanden zijn van groot wetenschappelijk belang.
De gestolen haaientanden betreft twee exemplaren van Woellsteinia oligocaena, twee exemplaren van Isurolamna gracilis en één exemplaar von Alopias latidens.
Verdere info en afbeeldingen op:
www.museumnierstein.de
Hopelijk worden ze terug gevonden
Piet
pieter
Antw: Antw: Houd de dief!!!
Geef aub geen stomme commentaar als je niet eens weet over wat het gaat.fossielgozer schreef:
wat maakt het eigenlijk uit waarom waren ze zo belangrijk als het gewoon haaien tanden waren zouden ze er wel een paar van mij mogen hebbe
Antw: Antw: Antw: Houd de dief!!!
Groot gelijk heb je Pieter.somniosus schreef:Geef aub geen stomme commentaar als je niet eens weet over wat het gaat.fossielgozer schreef:
wat maakt het eigenlijk uit waarom waren ze zo belangrijk als het gewoon haaien tanden waren zouden ze er wel een paar van mij mogen hebbe
Dit zijn niet zomaar enkele haaientanden die gestolen zijn.
gtjs
Jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Antw: Antw: Houd de dief!!!
??? ai, ai .. het zal wel met de leeftijd te maken hebben om zulks een onzin uit te kramen (helaas geen alleenstaand geval de laatste tijd) ...fossielgozer schreef:
grtn,mike
Antw: Houd de dief!!!
Ja ik heb het vandaag ook op de Steinkern website gezien. Een erg spijtige zaak.
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996