CBN januari 2009
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: CBN januari 2009
fitch schreef:
gerrit-jan : hah - idd .. heb die beesten al op 10 manieren geschreven denk ik
en deze kaatst de bal speels terug (mijn Engels is ver van 100% maar in je quote: is het former of formerly?![]()
Ly zit nog in China, was hem vergeten.
Goed opgemerkt. Staat al een half jaar zo (rode oortjes)
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Antw: CBN januari 2009
Niks vandalisme; gewoon een paar smeerlappen die snel iets bij elkaar willen grabbelen. Ze zien je op het strand bezig en weten dat je de eerste tijd niet terugkomt. De parkeerplaats bij Strouanne was jaren gelden omgeven door een aarden wal met bosjes en daarom ideaal voor deze gasten. Lag bezaaid met stukjes glas. De parkeerplaats bij de bunker is evenmin safe. Het is misschien verstandiger om de auto te parkeren op het plein in het dorp, ook al moet je dan wat verder lopen.
Ondanks de bittere nasmaak, toch mooie vondsten, Fitch!
[Bewerkt door Spongebob op 22-01-2009 om 20:06 NL]
Ondanks de bittere nasmaak, toch mooie vondsten, Fitch!
[Bewerkt door Spongebob op 22-01-2009 om 20:06 NL]
Time fades away (Neil Young)
- Everhardus
Antw: CBN januari 2009
Hoi,
In de herfstvakantie van 2008 liep ik met een vers gevonden Acanthoceras vanaf het strand richting de bunker toen m'n vrouw naar me toeliep dat wellicht onze autosleutels in het slot van de autodeur waren achtergebleven. Ze was zojuist aangesproken door een Nederlandse toerist en gezien we inderdaad een Mazda hebben kon het kloppen dat het wellicht de onze was. Dit moet rond het middaguur geweest zijn, terwijl we rond een uur of 8 s'morgens al op het strand waren. Al met al waren we dus al een paar uur op het strand. Eenmaal puffend bij de auto aangekomen (de Acanthoceras moest en zou immers mee....), bleken de sleutels inderdaad uit het slot te steken. Pure mazzel als ik bovenstaande lees.....Gr,Marcel
In de herfstvakantie van 2008 liep ik met een vers gevonden Acanthoceras vanaf het strand richting de bunker toen m'n vrouw naar me toeliep dat wellicht onze autosleutels in het slot van de autodeur waren achtergebleven. Ze was zojuist aangesproken door een Nederlandse toerist en gezien we inderdaad een Mazda hebben kon het kloppen dat het wellicht de onze was. Dit moet rond het middaguur geweest zijn, terwijl we rond een uur of 8 s'morgens al op het strand waren. Al met al waren we dus al een paar uur op het strand. Eenmaal puffend bij de auto aangekomen (de Acanthoceras moest en zou immers mee....), bleken de sleutels inderdaad uit het slot te steken. Pure mazzel als ik bovenstaande lees.....Gr,Marcel