winnaar quiz no. 2
winnaar quiz no. 2
iets later dan beloofd, maar hier is dan de oplossing en prijswinnaar van de quiz.
Iedereen bleef zo onder die kilo hangen, wat was ik blij dat er eindelijk iemand overheen durfde te gaan!
Michael heeft dan ook gewonnen met 1127 gram, maar qua gewicht zat hij ongeveer op een derde.
Het totale gewicht van het hout voor de viool,wat je op de foto zag, was 3285 gram!!!
Michael stuur je me je adres per mail, dan kan ik de prijs opsturen.
Marietta
nb. voor alle anderen die achter het net visten: misschien komen er wel koekjes mee naar Hannover!
en Rickie, jij had twee keer gestemd...0,679 kilo nam ik aan en later dus nog een keer, dat mag niet.
Iedereen bleef zo onder die kilo hangen, wat was ik blij dat er eindelijk iemand overheen durfde te gaan!
Michael heeft dan ook gewonnen met 1127 gram, maar qua gewicht zat hij ongeveer op een derde.
Het totale gewicht van het hout voor de viool,wat je op de foto zag, was 3285 gram!!!
Michael stuur je me je adres per mail, dan kan ik de prijs opsturen.
Marietta
nb. voor alle anderen die achter het net visten: misschien komen er wel koekjes mee naar Hannover!
en Rickie, jij had twee keer gestemd...0,679 kilo nam ik aan en later dus nog een keer, dat mag niet.
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
Antw: winnaar quiz no. 2
Wow Marietta,
Dan gaat er veel meer hout verloren dan ik dacht. Je houd maar 11-12% over van dat gewicht. Aan de andere kant juist daardoor een heel leuke quiz. En Michael gefeliciteerd natuurlijk!
Groetjes,
Tim
Dan gaat er veel meer hout verloren dan ik dacht. Je houd maar 11-12% over van dat gewicht. Aan de andere kant juist daardoor een heel leuke quiz. En Michael gefeliciteerd natuurlijk!
Groetjes,
Tim
Op zoek naar groen in het zwart.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
hoplites schreef:
Hmmmm, lekker!!!!
De winnaar gefeliciteerd!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
jammer dat ik niet gewonnen had maar ik dacht dat ik opnieuw mocht stemmen omdat ik het totaal verkeerd had getypt 0,6 gram is beetje heel wenig maar toch gefelciteerd voor de gene die gewonnen heeft
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: winnaar quiz no. 2
Je zult je tevreden moeten stellen met de troostprijs (koekjes),rickiee schreef:
jammer dat ik niet gewonnen had maar ik dacht dat ik opnieuw mocht stemmen omdat ik het totaal verkeerd had getypt 0,6 gram is beetje heel wenig maar toch gefelciteerd voor de gene die gewonnen heeft
maar geloof me die zijn heel lekker

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Joepieeee:), ik ben heel blij met de prijs. Ammonieten had ik nog niet zo veel en ik had eigelijk al de hoop al opgegeven om te winnen aangezien iedereen zo een laag getal had genoemd en ik zo een overdreven groot getal. Ik zal tussen het studeren (want het is examentijd) een leuke quiz bedenken en een paar mooie fossielen proberen bijeen te zoeken.
Groeten Michael
Groeten Michael
- TerzietBelemniet