Het grote Antwerpen vondsten topic...
Antw: Het grote Antwerpen vondsten topic...
Hoi Erik,
Bedankt voor de moeite. Ik werd even aan het twijfelen gezet, maar zoals ik al dacht is het een I. oxyrinchus. Die onderkaakse tanden kunnen echt lomp en dik zijn.
Arjen
Bedankt voor de moeite. Ik werd even aan het twijfelen gezet, maar zoals ik al dacht is het een I. oxyrinchus. Die onderkaakse tanden kunnen echt lomp en dik zijn.
Arjen
- sharkteethrene
Antw: Antw: Het grote Antwerpen vondsten topic...
Hallo John,Johwi schreef:
Oké, was een beetje laat gisteravond, moet om 04:45 al weer op dus hier de goede, denk ik!
Inderdaad een intermediate oxyrhinchus.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- sharkteethrene
Ola Arjen,lanselot schreef:
Even snel graaien naar wat van die verraderlijke intermediate oxy's.
Waren het allemaal maar benedeni's![]()
Tenminste twee ,waarschijnlijk drie zijn geen intermediate I.oxyrhinchus.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Ach blijft er toch nog een benedeni over en dat is lang niet slecht toch?
bedankt Erik
bedankt Erik
E.J.
Inderdaad, also bij mij!erik m schreef:
bedankt Erik
Groeten John
SeeYou!
Ik zou niet treuren 
Elke benedeni is er toch weer. Het blijven nou eenmaal niet veel voorkomende tanden en in Hoevenen komen ze er alleen wat regelmatiger uit.
Groeten,
Arjen

Elke benedeni is er toch weer. Het blijven nou eenmaal niet veel voorkomende tanden en in Hoevenen komen ze er alleen wat regelmatiger uit.
Groeten,
Arjen
Antw: Antw: Antw: Het grote Antwerpen vondsten topic...
ha ha, ik wist dat je zou reageren. LOL. Goed dat je ons scherp houdt. Ik heb even snel wat tanden op de foto gezet en zag toen de post er op stond dat er een twijfelaar tussen zat: de eerste foto, middelste tand. Toch staan hier de wortellobben ook uit elkaar. Vreemd geval, lijkt wel een benedeni.sharkteethrene schreef:Ola Arjen,lanselot schreef:
Even snel graaien naar wat van die verraderlijke intermediate oxy's.
Waren het allemaal maar benedeni's![]()
Tenminste twee ,waarschijnlijk drie zijn geen intermediate I.oxyrhinchus.
Groetjes,
Rene.

De linkse tand op de laatste foto is geen intermediate oxy. Zag ik ook pas toen de foto er op stond. Mocht je vervangende foto's willen dan moet ik even het pakketje voor S. openen. daar zitten er vast ook nog een stel in.

[Bewerkt door Lanselot op 11-02-2009 om 08:09 NL]
erik m schreef:
bedankt Erik
Beste Erik,
Toen ik dat kleine tandje zag dacht ik persoonlijk gelijk aan megalodon. Ik vond het bourlette namelijk te groot voor benedeni, de vorm vond ik meer op megalodon lijken en volgens mij zie ik ook wat restanten van een karteling. Het kan zijn dat ik er enorm naast zit, maar kan iemand mij uitleggen waarom dit geen megalodon zou kunnen zijn?
Mvg. Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
Daar zeg je wat Ivo,
Ik heb er zelf ook wel even aan gedacht en heb daarom wat meer foto's gemaakt en wellicht komen we hier op het forum er wel uit.
Want mij viel ook de lichte karteling op maar nu jij zegt dat je ook een vrij grote bourlette ziet weet ik het ook niet zeker meer.
Het zou wel mooi zijn want dan heb ik toch mooi een vrij gave en voor zover ik weet een van de kleinste megjes van hoevenen.
Dus tanden kenners laat maar horen.
Wat het ook mag zijn hij is en blijft een van mijn toppertjes;)
groetjes Erik
E.J.