Leuke dag in Hoevenen.
Antw: Antw: Leuke dag in Hoevenen.
Rond 15.00 uur stond ik al klaar om mijn hoofdlamp op te zettenstiek schreef:
Alleen Josine zag je niet zo veel want die zat in zo'n diepe kuil, hij was zo diep dat er de zon 'n uur eerder onder was.
Groeten Hans.

Al met al een mega gezellige dag met mooie vondsten: een prachtige posterior meg van Bennie in een put achter ons, Frederik met een pathologische Noto/Hexanchus, een P. benedeni en een meg, Hans met een ook een benedeni en meg, Arjen heeft een rondje Hoevenen gedaan vanwege een prachtige complete Hexanchus, en ook Edo heeft na diep graven z'n eigen megalodon gevonden.
Zelf heb ik aan het begin van de dag, een benedeni gevonden met prachtige complete wortel en wat minder complete kroon. De rest van de dag tot op grote diepte gegraven op zoek naar het puntje van de kroon

Iedereen gefeliciteerd met al die spectaculaire vondsten!
Josine
- greenwheeldiggers
Antw: Leuke dag in Hoevenen.
Beste forumleden,
Het was gisteren zeker een leuke dag. Veel bekende gezien en gesproken. En mooie vondsten voorbij zien komen.
Dit zijn onze top vondsten van gisteren.
Groeten Karin en Hans.
- binbinneke
- Contacteer:
Was super gezellig gisteren, leuke babbeltjes en mooie vondsten werden gedaan en bekeken. Wat wel het vermelden waard is, Greenwheeldiggers, is dat die meg van jullie echt 'n vette 3.5 cm (?) dik is! Wees niet zo bescheiden 
Dat ding weegt ook 'n ton.
gr. robin

Dat ding weegt ook 'n ton.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- greenwheeldiggers
Hoi Robin,
Erg goed je gisteren weer te ontmoeten.
Bescheiden zijn is een schone zaak.
Hij is idd. 3,5 cm DIK.
De glasplaat in onze vitrine begint barsten te vertonen door het gewicht.
Groetjes Karin en Hans.
Erg goed je gisteren weer te ontmoeten.
Bescheiden zijn is een schone zaak.
Hij is idd. 3,5 cm DIK.
De glasplaat in onze vitrine begint barsten te vertonen door het gewicht.

Groetjes Karin en Hans.
Hallo Allemaal,
Na 'n onprettig gevoel vanochtend over mijn portomonee ben ik vanmiddag om twee uur nog naar Hoevenen gereden of ik hem misschien nog kon vinden.
Mijn auto geparkeerd vooraan bij de werf.
Eerst even door de bocht de oprit naar de snelweg bekeken.
En net toen ik wou omdraaien na 30 m zag ik mijn rijbewijs op de weg liggen en daarna verspreid over 10 m links en rechts van de weg m'n portomonee en verschillende passen zo'n 12 stuks.
Daarna ben ik nog 2 uur gaan zeven ( ik was er toch.)
Nog Zo'n 40 tandjes gevonden waaronder enkele puntgave Odontaspis reticulata en Carcharinus acanthodon. ( deze zijn toch zeer fraai als ze kompleet zijn.)
Dus na 'n slechte zondag nacht en ochtend toch 'n zeer geslaagt weekeinde.
Groeten Hans.
Na 'n onprettig gevoel vanochtend over mijn portomonee ben ik vanmiddag om twee uur nog naar Hoevenen gereden of ik hem misschien nog kon vinden.
En net toen ik wou omdraaien na 30 m zag ik mijn rijbewijs op de weg liggen en daarna verspreid over 10 m links en rechts van de weg m'n portomonee en verschillende passen zo'n 12 stuks.
Nog Zo'n 40 tandjes gevonden waaronder enkele puntgave Odontaspis reticulata en Carcharinus acanthodon. ( deze zijn toch zeer fraai als ze kompleet zijn.)
Groeten Hans.
Hans
Dag Hans,
Al met al wel een aardig experiment waaruit gebleken is dat het vinden van je eigen rijbewijs en bankpasjes meer voldoening oplevert dan het vinden van een haaientand
Wat op zich dan weer heel geruststellend is. Mochten de haaientanden in Hoevenen namelijk ooit opraken (stel.....) dan kunnen we altijd onze rijbewijzen en bankpasjes ondeling uitwisselen. Onze mede-forumleden kunnen ze dan in Hoevenen begraven waarna we minimaal 1 keer per week een poging kunnen doen om onze eigen spullen weer uit het zand te zeven!
ik zie het al helemaal voor me
Groeten, Jan
Al met al wel een aardig experiment waaruit gebleken is dat het vinden van je eigen rijbewijs en bankpasjes meer voldoening oplevert dan het vinden van een haaientand

Wat op zich dan weer heel geruststellend is. Mochten de haaientanden in Hoevenen namelijk ooit opraken (stel.....) dan kunnen we altijd onze rijbewijzen en bankpasjes ondeling uitwisselen. Onze mede-forumleden kunnen ze dan in Hoevenen begraven waarna we minimaal 1 keer per week een poging kunnen doen om onze eigen spullen weer uit het zand te zeven!
ik zie het al helemaal voor me

Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- binbinneke
- Contacteer:
arendsoog schreef:
... Mochten de haaientanden in Hoevenen namelijk ooit opraken (stel.....) dan kunnen we altijd onze rijbewijzen en bankpasjes ondeling uitwisselen. Onze mede-forumleden kunnen ze dan in Hoevenen begraven waarna we minimaal 1 keer per week een poging kunnen doen om onze eigen spullen weer uit het zand te zeven! ...

'Search' your way into life.
stiek schreef:
Hallo Allemaal,
Groeten Hans.
Eind goed, al goed.
U woont kennelijk niet in Noord Oost Groningen.
Gr Hogst
[Bewerkt door hovaderm op 02-03-2009 om 22:43 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:

Bij nader inzien lijkt het me eerder een Hexanchus te zijn. Tandje op foto, heerlijk pathologisch. De grote punt zijn er volgens mij eigenlijk twee.Josine schreef:
Frederik met een pathologische Noto/Hexanchus
[Bewerkt door Frederik op 05-03-2009 om 10:36 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)