blij blij blij
blij blij blij
Vandaag voor mijn verjaardag een echte geologenhamer gekregen, een Estwing met punt, joepie:) Wat zal ik daarmee mooie fossielen vinden de komende 3 weekeinden:D
toedels
pearl
toedels
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: blij blij blij
he, toevallig

proficiat en maak er nog een leuke dag van

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!
.. en Pearl, je weet het: Goed poetsen en invetten na gebruik, anders krijg je een roestige Estwing
Veel plezier ermee. Zal nog van pas komen in Hannover
Groet
.. en Pearl, je weet het: Goed poetsen en invetten na gebruik, anders krijg je een roestige Estwing

Veel plezier ermee. Zal nog van pas komen in Hannover

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: blij blij blij
Dat advies kan ik -uit eigen ervaring- alleen maar toejuichen, haha.Gerrit-Jan schreef:
... en Pearl, je weet het: Goed poetsen en invetten na gebruik, anders krijg je een roestige Estwing...
Hej, goede verjaardag jullie beiden, geniet er van!
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
@Ward; Jij ook gefeliciteerd met je 16e verjaardag, ik ben vandaag 30 jaar ouder dan jou geworden:D
Een leerling, collega en zusje zijn ook vandaag jarig, mooie dag(alleen beetje veel regen dit jaar:))
Ik heb begrepen uit vorige topics dat bij veel gebruik een estwing-hamer niet roestig wordt:D Ik ben niet zo poetserig type!!
gr
pearl:)
Een leerling, collega en zusje zijn ook vandaag jarig, mooie dag(alleen beetje veel regen dit jaar:))
Ik heb begrepen uit vorige topics dat bij veel gebruik een estwing-hamer niet roestig wordt:D Ik ben niet zo poetserig type!!
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Pachydiscus
- Been thanked: 11 times
Je hebt helemaal gelijk Pearl; mijn Estwing is 14 jaar oud en heeft nog nooit een druppeltje olie of vet gezien en hij roest niet. Vanwege het vele gebruik natuurlijk...
Waarschijnlijk vandaar het gezegde: "Rust roest"?
Waarschijnlijk vandaar het gezegde: "Rust roest"?
Digger