hoevenen afgelopen zondag
hoevenen afgelopen zondag

afgelopen zondag smiddags om een uur of drie nog even naar hoevenen geweest en in die paar uur leuke vondsten gedaan
foto 1-3 retroflexus pathologisch
foto 4 hemipristis
foto 5-6 denk ik physogaleus
foto 7 carcharocles chubutencis
Antw: Antw: hoevenen afgelopen zondag
mirre2be schreef:
hier de foto van de hemipristis
Mooie vondsten.
Vooral die hemipristis zéér mooi!
groeten
Eddy
Edje
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: hoevenen afgelopen zondag
Dat is niet slecht mannen! Vooral die hemipristis is zeer fraai.
Ik ben niet zo bekend met die P. contortus in Hoevenen, maar die tand waarvan jullie denken dat het een Physogaleus is zou best eens zo'n P. contortus kunnen zijn. Maar misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen. Bij die hemipristis lijkt het trouwens wel of er de laatste tijd steeds meer van gevonden worden. Zondag had ik er ook 2 gezien van iemand (hellaas jullie niet gezien). En die zondag daarvoor heb ik er ook 3 gezien waaronder 1 van mij. Maar ik heb nog maar weinig hemipristissen gezien die zo gaaf was als die van jullie. Chapeau.
Mvg, Robbin
[Bewerkt door Carcharias op 02-04-2009 om 15:56 NL]

Mvg, Robbin
[Bewerkt door Carcharias op 02-04-2009 om 15:56 NL]
Luctor et Emergo
Antw: hoevenen afgelopen zondag
Mijn zoontje is gek van haaien en zou het geweldig vinden (ik ook trouwens) om eens een paar haaientandjes of tanden te vinden. Is Hoevenen een plek waar een pure amateurs iets kunnen vinden en zo ja, is er iemand die ons een routebeschrijving en misschien een paar tips kan geven (laatste is minder belangrijk, want die staan er eigenlijk al voldoende op deze site)?