Galeocerdo
Galeocerdo

Hallo
Hierbij enkele Galeocerdo aduncus vermoed ik,
gevonden in hoevenen
Is het mogelijk dat tand 3 een Latidens is ?
grtn
okkie
Antw: Galeocerdo
Hallo Okkie,
Ik kan je vraag niet beantwoorden,
maar een van onze experts, wil vast wel zo vriendelijk zijn om een antwoord op je vraag tegeven.
Ik heb wel een aantal Galeocerdo Aduncussen gevangen,maar deze viel op door zijn prachtige lengte.
Gr Hogst
"maar een van onze experts, wil vast wel zo vriendelijk zijn om een antwoord op je vraag tegeven."........okkie schreef:
Hallo
Hierbij enkele Galeocerdo aduncus vermoed ik,
gevonden in hoevenen
Is het mogelijk dat tand 3 een Latidens is ?
grtn
okkie
Toch.....?
gr Hogst.
Hallo,
het wordt onze experts er niet makkelijker op gemaakt op deze manier. Ik vermoed dat er latidens (met kleine letter dus) bedoeld wordt en dan Alopias (met hoofdletter) ervoor? Mocht dat het geval zijn dan kan ik - als niet expert - wel raden wat het antwoord van de experts onder ons zal zijn...

Groeten
het wordt onze experts er niet makkelijker op gemaakt op deze manier. Ik vermoed dat er latidens (met kleine letter dus) bedoeld wordt en dan Alopias (met hoofdletter) ervoor? Mocht dat het geval zijn dan kan ik - als niet expert - wel raden wat het antwoord van de experts onder ons zal zijn...

Groeten
wie zoekt zal vinden
- sharkteethrene
LOL.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!