Grondboor en Hamer van 1979/3
Grondboor en Hamer van 1979/3
Hallo,
Ik zou iemand erg dankbaar zijn als die me een versie van hetvolgend artikel kan bezorgen:
van der Tuuk, L.A., Zijlstra, J.J.P., 1979. Eerste vondst van een Nostoceras (orde Ammonoidea) in Nederland. Grondboor en Hamer, 1979(3), 116-120.
Het is verschenen in Grondboor en Hamer in 1979 (derde nummer)
volgens de NGV site is alles pre 2005 niet meer bij hun als backissue verkrijgbaar,
maar ik heb het wel nodig, en bij ons in de unief bib zit het ook niet.
Als iemand zo vriendelijk wil zijn dit te scannen en te mailen? Of met een copie (wel een goeie waar de fotos die erbij zitten erg goed uitkomen). Ik ben volgende dinsdag 14 april op de vergadering van de afd. Limburg te Valkenburg.
Daarnaast ben ik zeker ook geinterresseerd als iemand dit nummer tegen betaling aanbieden wil!
Mailadres in m'n profiel.
Alvast dank!
mvg stijn
Ik zou iemand erg dankbaar zijn als die me een versie van hetvolgend artikel kan bezorgen:
van der Tuuk, L.A., Zijlstra, J.J.P., 1979. Eerste vondst van een Nostoceras (orde Ammonoidea) in Nederland. Grondboor en Hamer, 1979(3), 116-120.
Het is verschenen in Grondboor en Hamer in 1979 (derde nummer)
volgens de NGV site is alles pre 2005 niet meer bij hun als backissue verkrijgbaar,
maar ik heb het wel nodig, en bij ons in de unief bib zit het ook niet.
Als iemand zo vriendelijk wil zijn dit te scannen en te mailen? Of met een copie (wel een goeie waar de fotos die erbij zitten erg goed uitkomen). Ik ben volgende dinsdag 14 april op de vergadering van de afd. Limburg te Valkenburg.
Daarnaast ben ik zeker ook geinterresseerd als iemand dit nummer tegen betaling aanbieden wil!
Mailadres in m'n profiel.
Alvast dank!
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Antw: Grondboor en Hamer van 1979/3
Hallo Stijn
Ik heb dit nummer, ik zal kijken of ik het kan scannen.
gr
pearl
Ik heb dit nummer, ik zal kijken of ik het kan scannen.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Hey Tom
tegelijk:D
tegelijk:D
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 634 times
Tja en nog wel onder het voetbal (gelopen koers).
Misschien kun jij het beter gescand opsturen. Kan Stijn de foto's makkelijker bewerken. Okee?
Misschien kun jij het beter gescand opsturen. Kan Stijn de foto's makkelijker bewerken. Okee?
Time fades away (Neil Young)