WPZ vergadering
WPZ vergadering
Een uurtje terug van de vergadering WPZ.
Toffe mensen,toffe sfeer.
Zaal iets te klein,zaten als haringen in een doosje en zagen enkel de bovenrand van de dia's,maar er was een toffe sfeer met toffe sprekers voor toffe mensen.
Tijdens de boekpresentatie zou elke gegadigde z'n zegje doen,was wel telkens hetzelfde zegje.Toffe sfeer,toffe mensen minder toffe sprekers.
Neen, alle gekheid op een ..., het was prima,zeker al die toffe mensen,toffe sprekers en toffe sfeer;
WPZ bruist nu eenmaal van toffe mensen.
Zaal iets te klein,zaten als haringen in een doosje en zagen enkel de bovenrand van de dia's,maar er was een toffe sfeer met toffe sprekers voor toffe mensen.
Tijdens de boekpresentatie zou elke gegadigde z'n zegje doen,was wel telkens hetzelfde zegje.Toffe sfeer,toffe mensen minder toffe sprekers.
Neen, alle gekheid op een ..., het was prima,zeker al die toffe mensen,toffe sprekers en toffe sfeer;
Theo
Antw: WPZ vergadering
Theo schreef:
W...staat voor.....
P....staat voor....
Z.....staat voor....
T staat voor Tof
gr Hogst
[Bewerkt door hovaderm op 18-04-2009 om 23:18 NL]
Hallo Theo
Bedankt voor de complimenten! Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. Het zaaltje is inderdaad niet ideaal maar dat mocht hopelijk de pret niet drukken. De sprekers waren weer super, en het heeft me even geduurd voordat ik me realiseerde dat Mark zijn baard had afgeschoren sinds ik hem voor het laatst had gezien!
Van het weekend heb ik het boek van Noud Peters eens op mijn gemak door kunnen lezen. Prachtig boek! Echt een aanrader voor Mill en Liessel gangers, en fossielenjunkies in het algemeen!
groeten, Hanneke
Bedankt voor de complimenten! Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. Het zaaltje is inderdaad niet ideaal maar dat mocht hopelijk de pret niet drukken. De sprekers waren weer super, en het heeft me even geduurd voordat ik me realiseerde dat Mark zijn baard had afgeschoren sinds ik hem voor het laatst had gezien!
Van het weekend heb ik het boek van Noud Peters eens op mijn gemak door kunnen lezen. Prachtig boek! Echt een aanrader voor Mill en Liessel gangers, en fossielenjunkies in het algemeen!
groeten, Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Hammerhead
Inderdaad een hele toffe sfeer!
Verschillende bekenden gesproken.
Mark herkende ik ook niet meteen.
Twee weken eerder had ik hem voor het eerst ontmoet.
Geweldig leuke humor heeft hij hoewel ik het idee kreeg dat het niet bij iedereen overkwam.
Helaas nog geen tijd gehad om het boek van Noud te lezen maar het ziet er prima verzorgd uit!
Jan
Verschillende bekenden gesproken.
Geweldig leuke humor heeft hij hoewel ik het idee kreeg dat het niet bij iedereen overkwam.
Helaas nog geen tijd gehad om het boek van Noud te lezen maar het ziet er prima verzorgd uit!
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
Antw: Antw: WPZ vergadering
Vooral het stukje over "die stukken steen waarvan jij zegt dat het walvissen zijn" was geweldighammerhead schreef:
Jan

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: WPZ vergadering
hovaderm schreef:Theo schreef:
W...staat voor.....
P....staat voor....
Z.....staat voor....
T staat voor Tof
gr Hogst
Ben ook wel benieuwd waar het voor staat

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Pleistoceen
- Contacteer:
Inderdaad een geslaagde bijeenkomst. Het was ook leuk om te zien wat iedereen weer had meegebracht. Eén van de leukste momenten van zo'n dag vind ik, als de sigarendoosjes en zakjes opengaan!
Voor mij persoonlijk was het verhaal van Olivier Lambert te technisch om helemaal te volgen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Groet,
Aalt
Voor mij persoonlijk was het verhaal van Olivier Lambert te technisch om helemaal te volgen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Groet,
Aalt
Antw: Antw: Antw: WPZ vergadering
Gerrit-Jan schreef:hovaderm schreef:Theo schreef:
W...staat voor.....
WASSEN
MEt
P....staat voor....
POEDER
OF
Z.....staat voor....
ZEEP
T staat voor Tof
gr Hogst
Ben ook wel benieuwd waar het voor staat
Theo
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hhahahaha,
...
Nou, dat schiet lekker op
Groet
...
Nou, dat schiet lekker op

Groet
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Werkgroep Pleistocene Zoogdieren vergadering
En, waar ging het over

of was het alleen een mededeling
Groet
Aha, al gevonden http://www.oertijdmuseum.nl/pages.php/v ... =80&ixix=3
Ziet er goed uit!
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 20-04-2009 om 21:22 NL]

of was het alleen een mededeling

Groet
Aha, al gevonden http://www.oertijdmuseum.nl/pages.php/v ... =80&ixix=3
Ziet er goed uit!
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 20-04-2009 om 21:22 NL]