botten strand monster
botten strand monster
eergisteren liep ik op het strand van monster en daar vond ik deze botten. ik ben gewoon eens benieuwd wat het zou kunnen zijn.
dus als iemand het weet...??

groetjes
karin
dus als iemand het weet...??
groetjes
karin
Antw: botten strand monster
Het eerste bot lijkt mij iets uit de voet van een beest, maar wat het precies is kunnen de experts je denk ik wel vertellen.
het weede bot is denk ik het bovenbeen, bij het kniegewricht.
wederom zulen de experts je er meer over kunnen vertellen
Groeten, Casper
het weede bot is denk ik het bovenbeen, bij het kniegewricht.
wederom zulen de experts je er meer over kunnen vertellen

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
waar zijn nou die experts die mij misschien meer kunnen/willen vertellen??
ik ben zo nieuwsgierig van welk beest deze botten zouden kunnen zijn...
groeten
karin
ik ben zo nieuwsgierig van welk beest deze botten zouden kunnen zijn...
groeten
karin
Ik weet niet van welk dier ze zijn.
De bovenste 2 foto\'s doen mij denken aan het bot astragalus. Als dat zo is zou het om een evenhoevige middelgroot zoogdier gaan.
Verder kom ik niet.
De bovenste 2 foto\'s doen mij denken aan het bot astragalus. Als dat zo is zou het om een evenhoevige middelgroot zoogdier gaan.
Verder kom ik niet.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Ik denk dat een \"expert\" er vanaf foto ook weinig over kan vertellen.Het zijn nl. fragmenten!
Ze lijken echter wel fossiel. De diersoort benoemen is denk ik nagenoeg onmogelijk, daarvoor moet je het echt in je handen hebben.
Mijn beste GOK;
1e botje lijkt(!) erg op een stuk van het onderste dijbeengewricht. En dan is het wrschnlk hertachtige, klein rund of paard.
2e botje lijkt(!) op een wervelfragment.... en verder kan ik er niet veel van maken
Dus dat helpt niet veel.....niet getreurd ikzelf heb thuis ook fragmenten waar ik niets van kan maken.
Groeten.......
Ze lijken echter wel fossiel. De diersoort benoemen is denk ik nagenoeg onmogelijk, daarvoor moet je het echt in je handen hebben.
Mijn beste GOK;
1e botje lijkt(!) erg op een stuk van het onderste dijbeengewricht. En dan is het wrschnlk hertachtige, klein rund of paard.
2e botje lijkt(!) op een wervelfragment.... en verder kan ik er niet veel van maken
Dus dat helpt niet veel.....niet getreurd ikzelf heb thuis ook fragmenten waar ik niets van kan maken.
Groeten.......
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
ik vind het al leuk om te horen dat ze misschien/waarschijnlijk fossiel zijn. dat niemand zo ff snel kan benoemen wat het is geeft al aan dat het waarschijnlijk op zijn minst een beetje bijzonder is he. dat het in elk geval geen botten zijn die door de gemiddelde hond achtergelaten zijn ofzo hihi.
bedankt voor de pogingen in elk geval! het is de eerste keer dat ik met \'fossielenogen\' over het strand wandelde en direct vind ik deze botten. dat op zich vind ik al bijzonder dus ik ben er hartstikke trots op dat ik ze heb hihi.
groetjes
bedankt voor de pogingen in elk geval! het is de eerste keer dat ik met \'fossielenogen\' over het strand wandelde en direct vind ik deze botten. dat op zich vind ik al bijzonder dus ik ben er hartstikke trots op dat ik ze heb hihi.
groetjes