Grote Witte uit Hoevenen
Grote Witte uit Hoevenen
Dag Forumleden,
Een warme dag vol punten; jullie zullen het wel herkennen. Net op het moment toen ik het écht zat begon te worden lag er ineens die prachtige onerkaakse GW - Carcharodon carcharias - in de zeef. En binnen het tijdsbestek van vijf minuten haal ik een bovenkaakse uit het warme zand. 't Is waar: ernstig beschadigd en o, zo jammer want als deze - met deze kleur - eens heel had mogen zijn... Toch: 't blijft voor altijd een speciale. Maar die onderkaakse is echt fantastisch; een paar kartels eraf, da's alles. Daarom nog een detailplaatje voor de liefhebbers

Wonderbaarlijk trouwens: maanden en maanden staan scheppen en je vindt er geen een, en binnen vijf minuten haal je er twee boven. Zodat de dag toch een heel mooi einde kreeg.
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
Antw: Grote Witte uit Hoevenen
Mooie tandjes Jan.
En dat allemaal op de valreep.
Zo zie je maar weer, wie graaft die vind!
Het was zekers warm vandaag.
En dan nog in een file te komen staan als je naar huis gaat!
Groeten John.
En dat allemaal op de valreep.
Zo zie je maar weer, wie graaft die vind!
Het was zekers warm vandaag.
En dan nog in een file te komen staan als je naar huis gaat!
Groeten John.
SeeYou!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Geweldige vondst Jan. En dan twee uit dezelfde put!!
Gefeliciteerd.
Groet
Gefeliciteerd.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Schitterende vondst Jan.
Twee in 1 put, fantaschtisch.
groetjes Robert en Mirjam
Twee in 1 put, fantaschtisch.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Hammerhead
Jan, inderdaad een hele mooie onderkaakse!
Zoiets maakt je dag wel goed.
Komende zondag hoop ik ook weer te gaan.
Groeten,
Jan
Zoiets maakt je dag wel goed.
Komende zondag hoop ik ook weer te gaan.
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
Fantastische vondsten Jan!
Naar z'on onderkaakse zoek ik al een tijdje , om bij die bovenkaakse van bij mij te doen.
Echt een geweldige zeldzame soort uit Hoevenen , en dan vind je er nog 2 op 1 dag , niet te geloven.
Proficiat!
Groetjes,
Gunther
Naar z'on onderkaakse zoek ik al een tijdje , om bij die bovenkaakse van bij mij te doen.
Echt een geweldige zeldzame soort uit Hoevenen , en dan vind je er nog 2 op 1 dag , niet te geloven.
Proficiat!
Groetjes,
Gunther
Prachtig, prachtig, prachtig. Jullie doen toch goede zaken daar in Hoevenen. Die GW staat helemaal bovenaan mijn verlanglijstje. En dan twee achter elkaar vinden. Gefeliciteerd!
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Bedankt voor de felicitaties!
Ik sta al sinds zondagavond zo af en toe in 'aanbidding'
naar die ene te kijken...
Typisch toch: hoe vaker je hebt gezocht, hoe vaker je denkt dat het 'dit keer niks kán worden'. En elke keer weer verrast die enorme zandberg je nog - dat vind ik misschien nog wel het leukste (en het verslavendste) van deze hobby.
Die onderkaakse is trouwens prachtig bruin/beige 'uitgekleurd' - misschien zet ik er nóg wel een fotootje op. Gewoon omdat ik er zo gek mee ben. Vinden jullie niet erg hoop ik? Of overdrijf ik nou een beetje?
Groeten, Jan
Ik sta al sinds zondagavond zo af en toe in 'aanbidding'

Typisch toch: hoe vaker je hebt gezocht, hoe vaker je denkt dat het 'dit keer niks kán worden'. En elke keer weer verrast die enorme zandberg je nog - dat vind ik misschien nog wel het leukste (en het verslavendste) van deze hobby.
Die onderkaakse is trouwens prachtig bruin/beige 'uitgekleurd' - misschien zet ik er nóg wel een fotootje op. Gewoon omdat ik er zo gek mee ben. Vinden jullie niet erg hoop ik? Of overdrijf ik nou een beetje?

Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
Antw: Antw: Grote Witte uit Hoevenen
arendsoog schreef:
Bedankt voor de felicitaties!
Ik sta al sinds zondagavond zo af en toe in 'aanbidding'naar die ene te kijken...
Groeten, Jan
Allez votre corridor!
Pracht vondst gr Hogst.
Oke!
Ik doe het gewoon! Omdat ik hem ook na twee weken nog steeds prachtig vind!
Mooi toch?

Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden