quiz 0,06
Antw: quiz 0,06
Dag René,
ik ben pas lid van het forum, maar al wel veel van je geroemde quizzen gehoord en gezien. Ik doe dus maar eens mee. Ik ga voor de 59.
groet Kees
ik ben pas lid van het forum, maar al wel veel van je geroemde quizzen gehoord en gezien. Ik doe dus maar eens mee. Ik ga voor de 59.
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Antw: Antw: quiz 0,06
Tellen die kleine ook mee dan?pedro schreef:
ik verwacht veel kleine tandjes, die niet te zien zijn op de foto.
Pedro
Ik ga ervan uit dat die in het gruis blijven zitten, dus 55 tandjes:)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Kan er dan niemand tot 37 tellen?
LOL

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
Aloha allen.
Leuke quiz wederom Rene.
Maar ik heb er al genoeg van deze soort lol
You Know.
Leuke quiz wederom Rene.
Maar ik heb er al genoeg van deze soort lol
You Know.
Ahoi!
Doet Arendsoog jr mee; noemt 'ie een aantal dat er al stond. Vind ik nou ook weer sneu. Daarom de bijdrage van Arendsoog sr. 57 x 2 arendsogen = 104. Ik weet niet of het nog geldig is, maar ik probeer het dan maar ten bate van de kleine AO. 104 moet kunnen lijkt me; vooral omdat er "(haaien) tandjes" staat en de rest dus ook wordt meegeteld. Afgaand op de residu-vondsten in Hoevenen e.o. zou 104 me in elk geval niet verbazen.
Tot slot: @Rene: een welgemeend compliment voor je onbaatzuchtigheid en het - opnieuw - ter beschikking stellen van zo'n mooie tand; deze hobby kan het slechtste in je naar boven brengen (hebberigheid, jaloezie) heb ik gemerkt. Reflectie komt daarna. En nog weer daarna het feit dat je je vondsten wilt delen met anderen. In het meest 'extreme' geval door ze - deels - weg te geven. Ik ben bang dat ik op dat laatste punt nog niet ben aanbeland - des te groter is mijn waardering voor iemand die dat wel is. Aan wie deze quiz ook mag winnen zou ik daarom willen zeggen: koester je prijs en bedenk dat hij voor meer staat dan "zomaar" een haaientand.
Groeten, Jan
Doet Arendsoog jr mee; noemt 'ie een aantal dat er al stond. Vind ik nou ook weer sneu. Daarom de bijdrage van Arendsoog sr. 57 x 2 arendsogen = 104. Ik weet niet of het nog geldig is, maar ik probeer het dan maar ten bate van de kleine AO. 104 moet kunnen lijkt me; vooral omdat er "(haaien) tandjes" staat en de rest dus ook wordt meegeteld. Afgaand op de residu-vondsten in Hoevenen e.o. zou 104 me in elk geval niet verbazen.
Tot slot: @Rene: een welgemeend compliment voor je onbaatzuchtigheid en het - opnieuw - ter beschikking stellen van zo'n mooie tand; deze hobby kan het slechtste in je naar boven brengen (hebberigheid, jaloezie) heb ik gemerkt. Reflectie komt daarna. En nog weer daarna het feit dat je je vondsten wilt delen met anderen. In het meest 'extreme' geval door ze - deels - weg te geven. Ik ben bang dat ik op dat laatste punt nog niet ben aanbeland - des te groter is mijn waardering voor iemand die dat wel is. Aan wie deze quiz ook mag winnen zou ik daarom willen zeggen: koester je prijs en bedenk dat hij voor meer staat dan "zomaar" een haaientand.
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Volgens mij is de 62 nog vrij, dus noteer mij maar voor 62 stuks 
Groeten,
Gerard

Groeten,
Gerard
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
....en dan wil je rekenmachine ook nog eens niet meewerken ???arendsoog schreef:
Ahoi!
Groeten, Jan
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Ola iedereen,
Ben even gaan tellen hoeveel ik er tot nu toe heb,en het aantal staat al op de 153.
Pedro zit er dus het dichtste bij.
Groetjes,
Rene.
@Pedro:stuur je even je adres door?
[Bewerkt door sharkteethrene op 31-05-2009 om 16:19 NL]
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!