Fossiel.net weekend/week
- Supergraver
Fossiel.net weekend/week
Zo wat gaat het worden? Belgische Ardennen of Denemarken? Of gaat de directie het toch nog zijn veto gebruiken om naar de Eifel te gaan
???
Ben benieuwd.....
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 28-05-2009 om 00:35 NL]

Ben benieuwd.....
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 28-05-2009 om 00:35 NL]
- Supergraver
Antw: Fossiel.net weekend/week
Jammer zeg dat je dan nooit een reactie krijgt 
Ach ja we wachten wel af, ik heb namelijk zo'n vermoeden dat de itslag van de poll weinig uit zal maken....
gr
Martijn

Ach ja we wachten wel af, ik heb namelijk zo'n vermoeden dat de itslag van de poll weinig uit zal maken....
gr
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hahaha,
zal wel weer last-minute werk worden
(Idd wel jammer dat je vraag niet serieus genomen wordt)
Groet
zal wel weer last-minute werk worden

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Antw: Antw: Fossiel.net weekend/week
Hee GJ,Gerrit-Jan schreef:
Ja ik weet ook al wel waarom, nl omdat er bijvoorbaat al is gesteld dat Denemarken te ver weg is. Moet je tegen de mensen uit Friesland en Groningen zeggen, laat staan uit Noorwegen. Sterker nog we hebben ook al een aantal Noord-Duitse en Deense leden, nah lekker boeien. Ben wel reuze benieuwd wat er gaat gebeuren als Denemarken toch nog als favoriet uit de Poll komt rollen.
Gr
Martijn
Hoi Martijn (en GJ)
Wij zijn ook erg benieuwd waar het weekend nu heen gaat. Dichtbij (Denemarken) of ver weg. Tevens zijn wij benieuwd wanneer ze het gaan plannen. Dit natuurlijk ivm het eventuele aanvragen van vakantiedagen.
We kunnen alleen maar afwachten ,en hopen dat ze kijken naar de uitslag van de poll. Denemarken is steeds sterker geworden. Dat wil toch wel wat zeggen.
groetjes Robert en Mirjam
Wij zijn ook erg benieuwd waar het weekend nu heen gaat. Dichtbij (Denemarken) of ver weg. Tevens zijn wij benieuwd wanneer ze het gaan plannen. Dit natuurlijk ivm het eventuele aanvragen van vakantiedagen.
We kunnen alleen maar afwachten ,en hopen dat ze kijken naar de uitslag van de poll. Denemarken is steeds sterker geworden. Dat wil toch wel wat zeggen.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Ik ben het met Robert en Mirjam eens dat het wel handig is om eerst een datum te prikken. De bedoeling was toch om in het najaar te gaan? In de herfstvakantie kan voor velen handig zijn. Zitten we natuurlijk weer met vakantiespreiding van Noord en Zuid. Het weekend van 24 en 25 oktober valt er precies tussenin.romi113 schreef:
..........Tevens zijn wij benieuwd wanneer ze het gaan plannen. Dit natuurlijk ivm het eventuele aanvragen van vakantiedagen.
Wie prikt de datum ???
PS: Ben wel verbaasd over het grote aantal deelnemers aan de poll.
Stel dat iedereen meegaat

Time fades away (Neil Young)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ik stap zo in de auto naar Denemarken, dat weet je. Lijkt me ook veel mooier dan de Eiffel. Afstanden maakt me niet uit. Tja, je moet er toch iets voor over hebben.
Groetjes
Groetjes
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Daarbij zijn de zoeklocaties niet erg geschikt meer voor grote groepen, in de Eiffel.Is me door plaatselijke verzamelaars verteld.Zijn er bovenin in Frankrijk geen goede locatie,s.Zou eventueel ook wel naar CBN willen
- Supergraver
In Denemarken zijn voldoende lokaties geschikt voor grotere groepen.
- Fakse
- Sigerslev
- Stevn's Klint
- Gram (niet echt een favoriet van me)
- Meerdere kust lokaties
Afvallers zijn dan al snel de kleinere groeves zoals Dalbyover en de kleinere ontsluitingen zoals Trelde.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 01-06-2009 om 16:14 NL]
- Fakse
- Sigerslev
- Stevn's Klint
- Gram (niet echt een favoriet van me)
- Meerdere kust lokaties
Afvallers zijn dan al snel de kleinere groeves zoals Dalbyover en de kleinere ontsluitingen zoals Trelde.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 01-06-2009 om 16:14 NL]